bouvierpoedel schreef:smoekie schreef:bouvierpoedel schreef:Laten we gelijk heel NL op zijn kop keren omdat 1 gastje met zijn vuurwapen een winkelcentrum binnen liep en er een paar afschoot. :piew:Ja dat is heel belangrijk.

Nee BP. Maar men moet dan niet aankomen dat ze daar gewoon geen "tijd" voor hebben. Tuurlijk hebben ze geen tijd voor "belangrijkere" dingen. (dit was nu gewoon ff een simpel voorbeeld) Hoe kunnen ze daar ook tijd voor hebben als ze wel tijd hebben om jou met je bijna dood hondje te bekeuren
Overigens ben ik van mening dat jouw reactie wel wat afbreuk doet aan "het" gehele gebeuren. 1 gastje, een "paar" afschoot

boeiuh :N:
Ik denk na dit, dat we nog veel vaker van dit soort dingen zullen gaan lezen

maar, he, tis maar 1 gastje, en t zijn maar een 'paar" afgeschoten mensen.

waar hebben we het over

Je bericht staat nu wel lijnrecht tegenover je bericht in dat betreffende topic.
En ja 1 gast.
Nu gaan ze in ene een heel onderzoek opstarten op de regels en dergelijk.
En beter lezen .
Je doet of ik die mensen niet belangrijk vind.
Maar dat onderzoek gaat helemaal nergens over.
Is net zo achterlijk als dat het met een mes zou zijn gebeurt en nu een grootschalig onderzoek gaan houden onder messen fabrikanten enn verkopers.
Vind ik niet, maar goed, verschillende mensen, verschillende meningen.
Daarbij zeg ik niet dat jij die mensen niet belangrijk vind. Maar zo kwam het in ieder geval wel op mij over door "
1 gastje met zijn vuurwapen een winkelcentrum binnen liep en er
een paar afschoot." Maar dat krijg je weer met geschreven schrift he. De 1 vat het anders op dan de ander
En over die messen zeg ik nog steeds hetzelfde. Is voor mij geen vergelijking omdat je messen in willekeurige grootte tot aan de gewone supermarkt aan toe kunt kopen. En met 1 mes kun je in tegenstelling tot 1 geweer/pistool (automatisch of niet) lang zoveel "schade/doden" niet aanrichten zoals nu wel het geval is geweest. :N:
Neeltje schreef:Zo zeuren we met z'n allen dat er niet genoeg politie op straat is, en dan is er een die de wijk of waar het ook was controleert, is het ook weer niet goe.d
Ach ja, tis net als met het weer he. Tis ook nooit goed