Nu ben ik niet gewend dat honden een hekel aan me hebben, maar dit is dus een "anti-natasja" exemplaar
Zijn baasje schaamt zich dood
Moderator: moderatorteam
Het is zelfs zo erg dat hij geen lekkers van mij wil :N:koentje schreef:Ik zou eens lekker bij haar op de koffie gaan en iets lekkers voor hem meenemen?
Als die hond echt een hekel aan haar heeft zal dat niet helpen.koentje schreef:Ik zou eens lekker bij haar op de koffie gaan en iets lekkers voor hem meenemen?

Staren in ieder geval niet, dat weet ik zeker. Raar ruiken zal ongetwijfeld welMekkie schreef:Misschien staar je te veel of je ruikt raar
Zit niks anders op dan je insmeren met poep en tegen de wind in benaderenflamme schreef:Staren in ieder geval niet, dat weet ik zeker. Raar ruiken zal ongetwijfeld welMekkie schreef:Misschien staar je te veel of je ruikt raar

Hmmm ja ahmm. is een optie inderdaadMekkie schreef:Zit niks anders op dan je insmeren met poep en tegen de wind in benaderenflamme schreef:Staren in ieder geval niet, dat weet ik zeker. Raar ruiken zal ongetwijfeld welMekkie schreef:Misschien staar je te veel of je ruikt raar
Dat negeren had ik inderdaad ook bedacht. Gewoon wel goeiedag tegen de baasjes zeggen maar verder geen aandacht aan de hond gevenS@ndr@ schreef:Ik zou hem verder helemaal negeren en niet meer zien, rug toekeren, best kans van dat het ergste dan zo afzwakt.
maar het is wel raar inderdaad, een hond van dat ras, die geen eten aan neemt

Valt wel mee, toch?flamme schreef:Geen pet, geen bril, geen hoge hakken, geen ..... ehm nou ja waar een hond verder nog van kan schrikken.
jas zou kunnen, maar hij doet het ook als ik jasloos rondloop. het zal mijn gezicht wel zijn
flamme schreef:andere honden vinden van wel
Jaap* schreef:En dan, als je vlakbij bent, ineens die vermomming afdoen![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat dat indertijd niet voor zoonlief gold :N:Miranda schreef:Ik merk aan mijn honden altijd dat ze de pést hebben aan mensen die ik niet zo mag (maar wel beleefd tegen doe).