Geen korstjes brood bewaren,geen bakken water en voer vullen,niet in de stromende regen naar buiten.
Bah
Moderator: moderatorteam

Nanna schreef:Wil je helemaal geen andere hond meer?

Als het alleen aan mijzelf had gelegen had ik na Bente's dood om deze reden ook weer een pup genomen,maar dat had Max niet meer getrokken.Marie-Josée schreef:Oh Marian, dat lijkt me afschuwelijkDaarom wil ik altijd twee honden, ik zou dat zwarte gat niet kunnen verdragen vrees ik.
Heel veel sterkte. De tijd heelt alle wonden zeggen ze en dat is echt zo al blijven we met de littekens zitten.
Die eerste dagen kruipen voorbij maar echt, het gaat uiteindelijk steeds beter.
![]()

Het gemis en verdriet om Bente en Max wordt er niet minder maar wel draaglijker door.Nanna schreef:Groot gelijk. Je niks aantrekken van wat voor mores dan ook en lekker je eigen plan trekkenmarian* schreef:Maar er komt er wel weer een,en dat kan weleens helemaal niet zo lang duren.
Niet omdat ik ze zo snel vergeten ben maar doodgewoon omdat dat "ik zonder hond" niet klopt.![]()
Wordt het weer een Drentje?

marian* schreef:Het gemis en verdriet om Bente en Max wordt er niet minder maar wel draaglijker door.Nanna schreef:Groot gelijk. Je niks aantrekken van wat voor mores dan ook en lekker je eigen plan trekkenmarian* schreef:Maar er komt er wel weer een,en dat kan weleens helemaal niet zo lang duren.
Niet omdat ik ze zo snel vergeten ben maar doodgewoon omdat dat "ik zonder hond" niet klopt.![]()
Wordt het weer een Drentje?
Ja,weer een Drentje.