Het mag denk ik geen geheim zijn dat Quasar en ik elkaar absoluut niet lagen. Zeker in het begin heb ik veel problemen met hem gehad, tot (niet door)bijten en uitvallen naar me. Na een jaartje ongeveer stabiliseerde dit, ik vond het ook wel logisch want er kwam natuurlijk een nieuw iemand in huis, hij was net 2, lastige leeftijd.
Een paar jaar ging het eigenlijk zo dat we elkaar negeerden. Ging prima maar dat is natuurlijk niet leuk.
In mei kwam Stellar in huis en nadat de ergste opwinding daarover (hele dagen spelen etc) was weggeëbt merkte ik een verandering op. Quasar trok veel meer naar mij toe, meer nog dan naar Lars.
Inmiddels is dat zover dat we (heel lullig) kunnen stellen dat die witte mij leuker vindt dan Lars, beter naar me luistert en blijer is met mijn aandacht.
Ondanks dat ik hem nog steeds niet uitlaat (ik ben hem fysiek niet meer de baas) zijn we echt 2 handen en 4 poten op 1 buik. Hij komt gezellig met me kroelen, spelen, naast me liggen, tegen me aan hangen en ik vind het allemaal prachtig.
Ik ben echt dol op die stomme hond
Nou ja, nu ik doorheb dat het geen tijdelijk iets is wilde ik het wel even delen. Zeker omdat er wel mensen zijn die weten hoe ik met hem heb geworsteld. En zoals gezegd, ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen.
Ik ben er in elk geval erg blij mee en ik hoop dat die dikzak nog veel jaren mijn vriendje mag blijven