Daar kan toch ook alleen maar een hele boel pups inzitten?
Wat een buik heeft ze al!
Moderator: moderatorteam

Heel lief maar ook wel een tikkie sneu. Ze is zo vreselijk braaf en rustig maar er is duidelijk wat met haar aan de hand wat niet zo prettig voor haar is.Marjoleine schreef:Ach, wat lief en wat herkenbaar ook!
Ze is dinsdag uitgerekend toch? Ik denk dat er morgen wel pupjes komen

Het gaat erop lijken ja. Kun je je het nog herinneren.....de dagen vlak voor de bevalling....PattyB schreef:Oh, bij jou begint het nu dus ook serieus te worden!
Bas Rouge schreef:Heel lief maar ook wel een tikkie sneu. Ze is zo vreselijk braaf en rustig maar er is duidelijk wat met haar aan de hand wat niet zo prettig voor haar is.Marjoleine schreef:Ach, wat lief en wat herkenbaar ook!
Ze is dinsdag uitgerekend toch? Ik denk dat er morgen wel pupjes komen
Het is dag 58 vandaag vanaf de 1e dekking maar dag 59/60 vanaf ovuleren (zaterdag gedekt, en van donderdag (ochtend 3.op vrijdag (middag 10.
geovuleerd). Ik heb zelf het idee dat het nest niet heel gek groot gaat zijn. We hebben 8 vruchtjes geteld bij de echo, ze is ook niet enorm. Ik zou het nog wat vroeg vinden als ze nu al kwamen maar goed, het kan. Tot volgend weekend gaat ze vast niet meer wachten.
Je ziet haar overigens bijna groeien. Dit is aan het einde van de middag vandaag.
-Nou ja, het hondenforum maakt van de 8 een smilie met een zonnebril op... moet toch niet gekker worden hoor-

Vind ik ook hoor, maar het ziet er nog niet naar uit dat het de eerstkomende uren gebeuren gaat.Budkes schreef:Nou dinsdag 12 april; kom d'r maar uit kleine Huettes, kom d'r maar uit.
Heb je haar temperatuur gemeten en is die al gezakt?Bas Rouge schreef:Vind ik ook hoor, maar het ziet er nog niet naar uit dat het de eerstkomende uren gebeuren gaat.Budkes schreef:Nou dinsdag 12 april; kom d'r maar uit kleine Huettes, kom d'r maar uit.
Het gaat goed hier. Ik ga al dagen vroeg naar bed, om alvast even voor te slapen. Huette ligt dan gezellig naast me. Ik kan me maar moeizaam op iets anders concentreren dan op puppiesPattyB schreef:Hoe gaat het nu met Huette (en met jou)?
Huette is traag met lopen, ze poept en piest veel. Heeft nog steeds een uitstekende eetlust. We gaan nog steeds gewoon naar kantoor. Ze was net druk bezig met het zoeken naar een goede holplek in de tuin hier. De fijnste plek was in de composthoopLongFields schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat.
Ja he. Ik ben benieuwd in hoeverre Rein er bij mag, tijdens bevallen en als de pups er net zijn. Ze zijn wel heel vertrouwd samen.Zoek stok! schreef:Gossie, die Huette, ze is echt enorm! En Rein
Dank je wel. De pups zijn bij tijden heel actief in de baarmoeder, dan stulpt er dan hier, dan daar wat uit en drukken ze best met kracht tegen mijn hand.sirene schreef:Sterkte met de laatste loodjes.
Raar zo, Huette pupjes. Ik zie haar nog zo voor me op die jonge honden dag. Het is een mooie grote meid geworden!
Ik temperatuur niet, dus dat weet ik niet.PattyB schreef:Heb je haar temperatuur gemeten en is die al gezakt?Bas Rouge schreef:Vind ik ook hoor, maar het ziet er nog niet naar uit dat het de eerstkomende uren gebeuren gaat.Budkes schreef:Nou dinsdag 12 april; kom d'r maar uit kleine Huettes, kom d'r maar uit.
Wat klinkt dit allemaal ongelofelijk herkenbaar. Ook dat je wil dat het nu eindelijk eens gaat beginnen.Bas Rouge schreef:Het gaat goed hier. Ik ga al dagen vroeg naar bed, om alvast even voor te slapen. Huette ligt dan gezellig naast me. Ik kan me maar moeizaam op iets anders concentreren dan op puppiesPattyB schreef:Hoe gaat het nu met Huette (en met jou)?en zou wel graag willen dat het begon.
Huette is traag met lopen, ze poept en piest veel.LongFields schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat.