Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij zijn gezellig even met kids en snuf op de hei geweest
Moderator: moderatorteam
- Maantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Wij zijn gezellig even met kids en snuf op de hei geweest
en allemaal moe en voldaan weer thuis,snuf was ook moe en uitgeteld,heb haar zelfs een aantal keren opgebeurt,maar ze loopt al gewoon mee aan de lijn en gaat zelfs al zitten als je moet oversteken,hier de link van onze foto,s een gedeelte ervan
http://www.mijnalbum.nl/Album=GALTLQNU&mct=upl_tv_ab" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Manuela
http://www.mijnalbum.nl/Album=GALTLQNU&mct=upl_tv_ab" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Manuela

- Maantje
- Zeer actief
- T@m@r@
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd & Havanezer
- Aantal honden: 2
Re: Wij zijn gezellig even met kids en snuf op de hei gewees
Nou ik wel hoor
Leuke foto's, is dat op de heide in Ermelo?
Was in ieder geval heerlijk weer om er even uit te gaan!
Ik zie je woensdag bij de cursus

- Lothian
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
- Aantal honden: 3
-
monique16
- Zeer actief
Het is weekend én mooi weer
dan is het toch zonde om achter de pc te zitten
Maarre.... leuke foto's
dan is het toch zonde om achter de pc te zitten
Maarre.... leuke foto's
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Mag Snuf nog niet los?
Leuke foto's hoor, gaat hard!
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Hele leuke foto's 
- Maantje
- Zeer actief
T@m@r@ schreef:Nou ik wel hoorLeuke foto's, is dat op de heide in Ermelo?
hoi hoi
nee dat was de hei in putten,lijkt op elkaar he
ja was echt lekker weertje.
ja gezellie ik zie je woensdag!!

- Maantje
- Zeer actief
nou ik kijk nog een beetje uit,heb haar wel effe los gehad,en ze kwam ook lief terug,maar ben nog een beetje bang dat ze weg looptAimee schreef:Mag Snuf nog niet los?

- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gewoon loslaten, deden wij al een uur na thuiskomst, jaszak vol met lekkers, verstoppertje spelen etc. en elke keer als ze naar je toekomt belonen, belonen, belonen!
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Niet bang voor zijn, juist nu zoveel mogelijk loslaten!snuf schreef:nou ik kijk nog een beetje uit,heb haar wel effe los gehad,en ze kwam ook lief terug,maar ben nog een beetje bang dat ze weg looptAimee schreef:Mag Snuf nog niet los?
Wij hebben Apple vanaf dag 1 los gelaten, en ze kan nu dus ook gewoon overal heerlijk losrennen. Het gebeurd zelfs zelden dat ze aan de riem moet, omdat ze zo goed luistert. Neem de volgende keer wat lekker mee, en gewoon lekker wandelen, Snuf blijft wel bij jullie, dat doen alle pups.
- Maantje
- Zeer actief
ja op de curses kwam ze ook meteen naar mij toe,en op de hei heb ik haar ook effe los gelaten,met riem,kwam ze vanaf me zoontje naar mij toen ik haar riep,dus denk dat ze wel komt,maar ik ga het wel steeds meer oefenen ja,iig gaan de comando,s van zit en kom al goed,en probeer het af,ook goed te oefenen,alleen reageerd ze daar alleen op het koekje wat ik dan op de grond houd,en ik denk nog niet het woordje zelf.maar komt vast goed,alleen hoop ik dat ze snel het bijten af gaat leren,wand dat wordt nu minder leuk,ook l heeft ze genoeg speeldjes en heb ik alle tips intussen al gehad,ze gaat door.Aimee schreef:Niet bang voor zijn, juist nu zoveel mogelijk loslaten!snuf schreef:nou ik kijk nog een beetje uit,heb haar wel effe los gehad,en ze kwam ook lief terug,maar ben nog een beetje bang dat ze weg looptAimee schreef:Mag Snuf nog niet los?
Wij hebben Apple vanaf dag 1 los gelaten, en ze kan nu dus ook gewoon overal heerlijk losrennen. Het gebeurd zelfs zelden dat ze aan de riem moet, omdat ze zo goed luistert. Neem de volgende keer wat lekker mee, en gewoon lekker wandelen, Snuf blijft wel bij jullie, dat doen alle pups.
dus heel veel geduld hebben geloof ik

-
SarahLynn
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Terriër, genaamd Ripple
Ziet er leuk uit! 
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Zou nog niet teveel op commando's focussen. Bij ons is dat zo gaandeweg gegaan.snuf schreef:ja op de curses kwam ze ook meteen naar mij toe,en op de hei heb ik haar ook effe los gelaten,met riem,kwam ze vanaf me zoontje naar mij toen ik haar riep,dus denk dat ze wel komt,maar ik ga het wel steeds meer oefenen ja,iig gaan de comando,s van zit en kom al goed,en probeer het af,ook goed te oefenen,alleen reageerd ze daar alleen op het koekje wat ik dan op de grond houd,en ik denk nog niet het woordje zelf.maar komt vast goed,alleen hoop ik dat ze snel het bijten af gaat leren,wand dat wordt nu minder leuk,ook l heeft ze genoeg speeldjes en heb ik alle tips intussen al gehad,ze gaat door.Aimee schreef:Niet bang voor zijn, juist nu zoveel mogelijk loslaten!snuf schreef:
nou ik kijk nog een beetje uit,heb haar wel effe los gehad,en ze kwam ook lief terug,maar ben nog een beetje bang dat ze weg loopt
dus heel veel geduld hebben geloof ik
En ze luistert nu heel goed naar een heleboel commando's! ( ze is 19 weken ). Zit, af, oversteken, op de stoep, hier, kom voor, tandjes, sta etc. zijn allemaal dingen die ze kent. Maar tot een week of 12 kon ze ook alleen zitten en hier komen.
Dus geen zorgen! En op plekken waar het gewoon veilig is van verkeer, lekker loslaten en wandelen. Snuf houdt jou in de gaten. En dan tussendoor veel oefenen met 'hier'.
Bijten deed Apple ook extreem veel, je kon haar eigenlijk niet normaal vasthouden/aaien zonder dat ze aan het bijten was.
Dat is bij haar heel erg afgezwakt. Ze doet het nog wel hoor, maar niet meer zo extreem. Is echt iets wat typisch is voor pups.
Veel plezier met haar! Ze heeft een koppie met pit!
- Reneey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua - Locatie: Purmerend
Mozes en Reus ook vanaf dag 1 los laten lopen ... en juist als pup zijnde weken ze echt geen seconden van me zijde ...
Leuke foto's
Leuke foto's

Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat bijten duurt echt nog wel even, echt een kwestie van geduld! Opeens zie je dat met de dag minder worden. En vooral heel rustig blijven.
Jullie hebben een pittig Mecheltje......
Alles wat je met haar doet moet rustig gebeuren, niet jutten, niet schreeuwen, niet uitbundig belonen, geen wilde spelletjes.......
Hoe drukker jullie zijn/doen, hoe drukker zij wordt.
Alles wat je met haar doet moet rustig gebeuren, niet jutten, niet schreeuwen, niet uitbundig belonen, geen wilde spelletjes.......
- Maantje
- Zeer actief
Suske schreef:Dat bijten duurt echt nog wel even, echt een kwestie van geduld! Opeens zie je dat met de dag minder worden. En vooral heel rustig blijven.
ja ik hoop maar dat dit bijten echt pup gedrag is,en het gewoon elke week minder gaat worden

- Maantje
- Zeer actief
Aimee! dankje voor je berichtje,ja snuf is een pittige tante ,maar ook een schatje 

- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Is in principe gewoon pup-gedrag maar hou er rekening mee dat zij wel het karakter van vader en moeder zal hebben.... dus pittiger dan een gewoon pupje..... zolang jullie rustig en duidelijk blijven en niet elke dag iets anders gaan doen om gedrag aan of af te leren zou het goed moeten komen. En straks als ze groot is zal een blokje om echt niet meer voldoende zijn om haar tevreden te houden, dat je dat vast weetsnuf schreef:Suske schreef:Dat bijten duurt echt nog wel even, echt een kwestie van geduld! Opeens zie je dat met de dag minder worden. En vooral heel rustig blijven.
ja ik hoop maar dat dit bijten echt pup gedrag is,en het gewoon elke week minder gaat worden