Vind ik ook.Carmen schreef:Wat een afschuwelijk verhaal
Natuurlijk is het irritant, maar ik heb toch andere verwachtingen in het leven nml dat als
...mijn peuter toch de straat opschiet een auto geen extra gas geeft
.....ik in een kort rokje loop ik niet verkracht wordt
....mijn pupje nog niet helemaal luistert hij niet doodgeschopt wordt
Het is een feit dat alles wat leeft zich onvoorspelbaar kan gedragen en ik verwacht dat mensen daar mee om kunnen gaan anders ga je maar op een onbewoond eiland wonen. Irritatie is geen vrijbrief voor criineel gedrag
Ik word elke dag zowat van mijn sokken gereden door automobilisten die haast hebben en door het rode stoplicht rijden. Maar pak ook geen steen of i.d. om naar die auto te gooien en ben dan toch best wel geïrriteerd, gebeurd namelijk elke dag een paar keer, en het voetgangers stoplicht staat maar zo kort op groen dat als je net aan de overkant bent de auto's alweer gaan rijden.
Als ik iedereen moet gaan trappen waar ik me aan irriteer heb ik daar een dagtaak aan, vanochtend heb ik me weer boos gemaakt, het bos lag alweer vol met etensresten omdat mensen graag buiten eten en dan lekker weglopen en de rotzooi laten staan en liggen.
Misschien moet ik vanavond dan die mensen maar even gaan trappen als ze er weer bezig zijn.
Is natuurlijk onzin ik ga niemand trappen, en vind dat ook niet nodig als ik weleens last van iemands hond hebt.