Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil 9 pups opvoeden? Samen met mams?
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Wie wil 9 pups opvoeden? Samen met mams?
Nee nog niets gehoord.
Ik zou gebeld worden als de keus op mij zou zijn gevallen en als het een ander zou zijn zou ik niets horen.
Dus ik ga ervan uit dat ze een ander plaatsje hebben.
Ook goed toch.?
Ik zou gebeld worden als de keus op mij zou zijn gevallen en als het een ander zou zijn zou ik niets horen.
Ook goed toch.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Browny
- Zeer actief
- Aantal honden: 5
nou dat vind ik een rare afspraakbouvierpoedel schreef:Nee nog niets gehoord.
Ook goed toch.?

- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
- Aantal honden: 1
Ja en met het promoten van deze vraag misschien wel 50 reacties gehad oid en dan dus 49 mensen gaan contacteren?Browny schreef:
nou dat vind ik een rare afspraakjij in afwachting terwijl als het niet doorgaat ze niets meer laten horen? geef dan even een belletje van bedankt voor je aanbod maar de keus is op iemand anders gevallen
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Lijkt me wel, als je nog eens iemand nodig hebt zou je kunnen terugvallen op je bestand...
Da's veel makkelijker dan weer opnieuw gaan zoeken lijkt me
Da's veel makkelijker dan weer opnieuw gaan zoeken lijkt me
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Of afspreken dat als je na een bepaalde dag/datum niets gehoord hebt, dat dan de keus niet op jou is gevallen ofzo....sterredag schreef:Ja en met het promoten van deze vraag misschien wel 50 reacties gehad oid en dan dus 49 mensen gaan contacteren?Browny schreef:
nou dat vind ik een rare afspraakjij in afwachting terwijl als het niet doorgaat ze niets meer laten horen? geef dan even een belletje van bedankt voor je aanbod maar de keus is op iemand anders gevallen

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
kleine moeite toch, al die mensen hebben klaar gestaan voor deze opvang, had hun wel meer dan x-aantal (bv 50) korte telefoontjes gekost.sterredag schreef:Ja en met het promoten van deze vraag misschien wel 50 reacties gehad oid en dan dus 49 mensen gaan contacteren?Browny schreef:
- sterredag
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jack russell x boerenfox
hoop je dat het korte telefoontjes zijn, sommige mensen kunnen lullen hoor.crutz schreef:kleine moeite toch, al die mensen hebben klaar gestaan voor deze opvang, had hun wel meer dan x-aantal (bv 50) korte telefoontjes gekost.
enuh zeg dat je dan een uur kwijt ben (iets meer dan een minuut gemiddeld) denk dat ze dat uur ook wel aan andere dingen te besteden hebben.
kijk gewoon niks van je horen lijkt me een ander verhaal, hun geven echter direct aan dat als ze verder geinteresseerd zijn, bellen en zo niet, dan niet. Dat is toch redelijk duidelijk. Als het dan onverhoopt niet meer kan, komen ze daar vanzelf achter als ze ineens toch bellen, je hoeft er toch niks voor op "wacht" te zetten ofzo.
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
En als het nu echt heel dwars zit bij de persoon die aangeboden heeft het nestje op te vangen kan hij of zij ook zelf de telefoon even pakken toch?
Eigenlijk snap ik niet zo goed waar jullie je druk om maken
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Omdat je uit gewoon fatsoen ook netjes kunt bedanken natuurlijk als je geen gebruik hoeft te maken van het genereuze aanbod.rose schreef:En als het nu echt heel dwars zit bij de persoon die aangeboden heeft het nestje op te vangen kan hij of zij ook zelf de telefoon even pakken toch?
En als het er zo veel zijn dan stuur je één verzamel mail en ben je ook klaar.
Zo veel tijd hoeft dat niet te kosten.
Ik vind het geen reclame voor het asiel als ze niks meer laten horen na zelf een noodoproep te hebben geplaatst.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Ik zou het zelf niet zo'n probleem vinden als ze die tijd aan mams en pups besteden in plaats van aan het terugbellen van iedereen. Jetta en haar kids hebben die tijd harder nodig. Er is onderling aan de telefoon afgesproken dat er gebeld wordt als er ingegaan wordt op zijn genereuze aanbod, maar als hij niets hoort niet. Als Kees heel graag een telefoontje had gehad, had hij dat aan kunnen geven, dan geven ze heus wel even een belletje, ik denk niet dat wij iets te maken hebben met wat zij onderling hebben afgesproken. Bovendien komt het ook op de website te staan waar nu ook de oproep staat als er een oplossing is en ik ga het hier even melden, zoals ik al heb aangegeven. Een bulkmail is handig voor de mensen die gemaild hebben, maar er hebben ook veel mensen gebeld.
De pups zijn nu drie dagen oud, mams zorgt erg goed voor ze, ze wil ook nog graag met de bal spelen
, maar ze bedenkt zich alweer snel dat ze nu mams is...
Jetta eet als een beer en zet dat blijkbaar goed om in goede melk, want de pups zijn lekker rond en glanzend en tevreden.
De pups zijn nu drie dagen oud, mams zorgt erg goed voor ze, ze wil ook nog graag met de bal spelen
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Haal ik ook mijn knuppel tevoorschijn.bennie schreef:Begrijp ik goed dat jij ze op gaat vangen? Check dan wel even ook hoe ze bij het asiel zijn gekomen voordat er een boze man met honkbalknuppel op je stoep staatbouvierpoedel schreef: Oh dat ben ik met je eens.
In het asiel kunnen ze met zorg ook leuk opgroeien.
Maar dat willen of kunnen ze niet daar .
Dus vandaar dat er een andere oplossing word gezocht..
Sorry beelddenker hier
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Ehm, sorry hoor, maar hoeveel tijd gaat er zitten in de zorg van 3 dgn oude pups waar niets bijzonders mee aan de hand is? En ook in mams, want die wil ook maar 1 ding, bij de pups zijn.
DebbieZ schreef:Ik zou het zelf niet zo'n probleem vinden als ze die tijd aan mams en pups besteden in plaats van aan het terugbellen van iedereen. Jetta en haar kids hebben die tijd harder nodig. Er is onderling aan de telefoon afgesproken dat er gebeld wordt als er ingegaan wordt op zijn genereuze aanbod, maar als hij niets hoort niet. Als Kees heel graag een telefoontje had gehad, had hij dat aan kunnen geven, dan geven ze heus wel even een belletje, ik denk niet dat wij iets te maken hebben met wat zij onderling hebben afgesproken. Bovendien komt het ook op de website te staan waar nu ook de oproep staat als er een oplossing is en ik ga het hier even melden, zoals ik al heb aangegeven. Een bulkmail is handig voor de mensen die gemaild hebben, maar er hebben ook veel mensen gebeld.
De pups zijn nu drie dagen oud, mams zorgt erg goed voor ze, ze wil ook nog graag met de bal spelen, maar ze bedenkt zich alweer snel dat ze nu mams is...
Jetta eet als een beer en zet dat blijkbaar goed om in goede melk, want de pups zijn lekker rond en glanzend en tevreden.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja dat is waar.crutz schreef:Ehm, sorry hoor, maar hoeveel tijd gaat er zitten in de zorg van 3 dgn oude pups waar niets bijzonders mee aan de hand is? En ook in mams, want die wil ook maar 1 ding, bij de pups zijn.
DebbieZ schreef:Ik zou het zelf niet zo'n probleem vinden als ze die tijd aan mams en pups besteden in plaats van aan het terugbellen van iedereen. Jetta en haar kids hebben die tijd harder nodig. Er is onderling aan de telefoon afgesproken dat er gebeld wordt als er ingegaan wordt op zijn genereuze aanbod, maar als hij niets hoort niet. Als Kees heel graag een telefoontje had gehad, had hij dat aan kunnen geven, dan geven ze heus wel even een belletje, ik denk niet dat wij iets te maken hebben met wat zij onderling hebben afgesproken. Bovendien komt het ook op de website te staan waar nu ook de oproep staat als er een oplossing is en ik ga het hier even melden, zoals ik al heb aangegeven. Een bulkmail is handig voor de mensen die gemaild hebben, maar er hebben ook veel mensen gebeld.
De pups zijn nu drie dagen oud, mams zorgt erg goed voor ze, ze wil ook nog graag met de bal spelen, maar ze bedenkt zich alweer snel dat ze nu mams is...
Af en toe eens kijken en het kleedje verschonen .
En de moeder uitlaten en verzorgen moest je toch al.
eerste weken eigenlijk geen echt werk wat energie kost.

- DebbieZ
- Zeer actief
Vergeet het zwijmelen bij de pups niet, dat kost uren.... 
- DebbieZ
- Zeer actief
Naar wat ik heb begrepen is er voor mams en pups een plek, waar ze morgen naartoe gaan. Ik ben erg blij voor Jetta en haar nest.
Kees, weet niet of je nog een belletje gaat krijgen na het weekend, maar van mij uit in ieder geval ontzettend bedankt voor je genereuze aanbod. Jammer dat dit forumproject niet doorgaat, ik was wel benieuwd wie er allemaal met een Jetta-pup was geeindigd...
Als ik nog iets hoor, vertel ik het uiteraard even.
Kees, weet niet of je nog een belletje gaat krijgen na het weekend, maar van mij uit in ieder geval ontzettend bedankt voor je genereuze aanbod. Jammer dat dit forumproject niet doorgaat, ik was wel benieuwd wie er allemaal met een Jetta-pup was geeindigd...
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Mooi.DebbieZ schreef:Naar wat ik heb begrepen is er voor mams en pups een plek, waar ze morgen naartoe gaan. Ik ben erg blij voor Jetta en haar nest.
Je kunt toch evengoed een topic starten mett het verloop en welzijn van de pups.??
Wie weet misschien nog leuke baasjes hier op het forum die zo'n puppie wel zien zitten.

- gerda__b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
- Contacteer:
Yep,
Goed plan kunnen we ze blijven volgen.
Blij dat ze een plekje hebben gevonden ik hoop dat ze allemaal goed uitgroeien tot lieve stabiele hondjes.
Gerda
Goed plan kunnen we ze blijven volgen.
Blij dat ze een plekje hebben gevonden ik hoop dat ze allemaal goed uitgroeien tot lieve stabiele hondjes.
Gerda

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)
06-06-2003 - 29-04-2015 Branca.
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse.
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy.
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita.
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho.
26-03-2008 - 13-06-2025 Dyani
- DebbieZ
- Zeer actief
Ja, maar ik weet niet of ik nog regelmatig aan informatie kan komen. Als dat wel zo is, laat ik dat zeker weten.bouvierpoedel schreef:Mooi.
Je kunt toch evengoed een topic starten mett het verloop en welzijn van de pups.??
Wie weet misschien nog leuke baasjes hier op het forum die zo'n puppie wel zien zitten.
Jetta en kids zijn vandaag opgehaald. Ik had er gewoon even moeite mee, omdat je ineens zo'n herdertje ziet veranderen in een heel zacht en trots en goed moedertje, dus je leeft echt heel erg intens mee. Pups waren vandaag kolossaal trouwens! Had ze een paar dagen niet gezien. Wat een vetzakken!
- Roompie
- Zeer actief
Een bulk mail was een kleine moeite geweest en kost ook niet veel tijd maar goed.
Ik zou het wel leuk vinden als je toch nog aan wat info zou kunnen komen maar dat merk ik dan wel.
Ik zou het wel leuk vinden als je toch nog aan wat info zou kunnen komen maar dat merk ik dan wel.

- DebbieZ
- Zeer actief
De stichting waar ze naartoe zijn heeft de pups nu op de website staan: http://www.honderdak.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (even klikken op 'dagboek van het puppennest').
Daar zie je meteen wie de papa is...
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
- ranetje
- Zeer actief
Leuk om te zienDebbieZ schreef:De stichting waar ze naartoe zijn heeft de pups nu op de website staan: http://www.honderdak.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; (even klikken op 'dagboek van het puppennest').
Er wordt geschreven dat Billy Boy zeker de vader is.
Is dat getest dan?
Misschien heeft "vader" deze zwangere dame pas later ontmoet.
Het is toch niet bekend waar ze vandaan komen?
- DebbieZ
- Zeer actief
Nee, dat is niet getest. Het is hoogstwaarschijnlijk, maar niet 100% zeker natuurlijk. De afkomst van beide honden was wel soort van bekend, dus er is wel bekend dat ze al langer bij elkaar 'horen'. De pups waren vanaf dag 1 wel allemaal echte mini-Billy Boy's, echt te cute om te zien als je BB kent.ranetje schreef: Er wordt geschreven dat Billy Boy zeker de vader is.
Is dat getest dan?
Misschien heeft "vader" deze zwangere dame pas later ontmoet.
Het is toch niet bekend waar ze vandaan komen?
Overigens was er 1 kleinblijvend pupje, dat na weken nog steeds op haar geboortegewicht zat. Zij was bij de geboorte al de kleinste en zij groeide niet. Haar broers en zussen waren inmiddels al enorm en zij was nog steeds mini. Dat pupje is ingeslapen. Staat trouwens ook wel op de site, zie ik nu. He, dat deed me wel even wat, ik heb dat pupje in de hand gehad en je hoopt toch altijd dat zo'n ukkepuk het gaat halen. De dierenartsen konden ook niet vinden wat er mis met haar was, ze dronk wel bij mams en ze kreeg ook alleentijd aan de melkbar. Vind ik echt erg jammer.
En paps is echt een hele toffe hond.
- ranetje
- Zeer actief
DebbieZ schreef:De afkomst van beide honden was wel soort van bekend, dus er is wel bekend dat ze al langer bij elkaar 'horen'.
In dat geval is de kans zeker redelijk groot dat hij zich heeft bemoeid met het maken van nageslacht
Die met die bles is inderdaad heel schattig
- DebbieZ
- Zeer actief
Billy Boy is nog maar 1,5 ofzo en hij piest nog als een meisje...ranetje schreef:![]()
In dat geval is de kans zeker redelijk groot dat hij zich heeft bemoeid met het maken van nageslacht
Die met die bles is inderdaad heel schattig
- ranetje
- Zeer actief
DebbieZ schreef:Billy Boy is nog maar 1,5 ofzo en hij piest nog als een meisje...ranetje schreef:![]()
Die met die bles is inderdaad heel schattigEn dan al papa, het is wat met die jeugd van tegenwoordig.
't is overal het zelfde
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
klassebouvierpoedel schreef:Kom maar brengen.
Als het dierenasiel maar voor gegadigde zorgt en ik niet met de pups blijf zitten.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
- DebbieZ
- Zeer actief
Misschien met je even data checken en de laatste bladzijden van dit topic lezen...daywalker schreef:klassebouvierpoedel schreef:Kom maar brengen.
Als het dierenasiel maar voor gegadigde zorgt en ik niet met de pups blijf zitten.![]()
Spuit elf...
- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Lijken me niet de meest makkelijke hondjes worden gezien de ouders (rassen/kruisingen).
Leuk dat ze online te volgen zijn.
Leuk dat ze online te volgen zijn.