hier reed een fietser over mijn jack heen.
en gewoon doorrijden he. :M:
ik snap de mensen echt niet hoor.
Moderator: moderatorteam
Ik word ook gek van de mensen met honden die denken dat ze alle rechten hebbenCaro. schreef:Idioot![]()
![]()
Natuurlijk zijn die mee rennende honden niet fijn, maar van die sporters die denken dat ze het alleenrecht op de wereld hebben,
word je ook helemaal getikt (wielrenners, joggers, enz.). En dit slaat natuurlijk helemaal nergens meer op

hahahaha ik dus ook.YvetteJ schreef:verschrikkelijk zeg, het zal je maar gebeuren![]()
ik dacht overigens aan de topictitel dat je een hondentrimmer bedoelde, geen hardloper, gelukkig was dat niet waar

Een puppie doodtrappen?? Welke dolgedraaide trimmer heeft er nu last van een puppie?Ik word ook gek van de mensen met honden die denken dat ze alle rechten hebben
Natuurlijk is deze actie niet goed te praten. Maar wat als dat pupje op een hondagressieve hond afvloog en daardoor dood ging? Dan hadden we allemaal wel gezegt, tsja, honden aanlijnen als je een aangelijnde hond tegen komt...
Vind ik ook. Ik rem ook af voor kinderen die ineens oversteken, zeg ik ook niet moet hij/zij daar maar niet lopen, trouwens rem voor alles af wat ineens voor mijn fiets oversteek.kiek schreef:Wat vreselijk..
Beetje rekening met elkaar houden en even stoppen is niet zoveel moeite toch
Totaal geen vergelijking: een mens kan beredeneren en de gevolgen van zijn daden overzien, een hond handelt in een reflex / uit een instinct.Machie schreef:Ik word ook gek van de mensen met honden die denken dat ze alle rechten hebbenCaro. schreef:Idioot![]()
![]()
Natuurlijk zijn die mee rennende honden niet fijn, maar van die sporters die denken dat ze het alleenrecht op de wereld hebben,
word je ook helemaal getikt (wielrenners, joggers, enz.). En dit slaat natuurlijk helemaal nergens meer op
Natuurlijk is deze actie niet goed te praten. Maar wat als dat pupje op een hondagressieve hond afvloog en daardoor dood ging? Dan hadden we allemaal wel gezegt, tsja, honden aanlijnen als je een aangelijnde hond tegen komt...

Helemaal eens !Caro. schreef:Totaal geen vergelijking: een mens kan beredeneren en de gevolgen van zijn daden overzien, een hond handelt in een reflex / uit een instinct.Machie schreef:Ik word ook gek van de mensen met honden die denken dat ze alle rechten hebbenCaro. schreef:Idioot![]()
![]()
Ik vind dit alle perken te buiten gaan en stomweg niet goed te praten. Nee, een hond mag niet achter trimmers aan, maar de doodstraf hiervoor, lijkt mij nogal ver gaan.

Helemaal mee eens. Een onwaarschijnlijk walgelijke actie van die vent. En dan nog laf wegrennen ook, baaahhhhKelev de oude schreef:Machie schreefEen puppie doodtrappen?? Welke dolgedraaide trimmer heeft er nu last van een puppie?Ik word ook gek van de mensen met honden die denken dat ze alle rechten hebben
Dan ben je toch diep gestoord? Je schopt toch ook geen baby?
Ik verwacht ook niet van honden dat zij puppy's doodbijten. En dat doen zij ook niet. Een puppy is per definitie in de hondenwereld net zo onkwetsbaar als een baby in de mensenwereld.
Iemand die een baby kwaad doet behoort achter vuistdikke tralies.
Een hond die een puppy doodbijt is gek en mag nooit meer los.
Dit voorval heeft niets maar dan ook totaal niets te maken met hondeneigenaren die denken dat zij alle rechten hebben.
Dit raakt de ethiek van de menselijke moraal.
Wij zijn gehouden het kwetsbare te beschermen, ook al is het van een andere soort.
Ik ben er niet bij geweest dus wat de precieze toedracht is weet ik niet. Misschien is de trimmer
over het hondje gestruikeld en ongelukkig terecht gekomen. Dan nog is zijn reactie bot en gevoelloos, en eigenlijk mensonwaardig.
Als het werkelijk opzet is geweest, dan is die persoon zwaar ziek.

Een man met angst voor honden? Kan die niet beter op een atletiekbaan gaan rennen waar honden niet zijn toegestaan?Machie schreef:Ik zeg toch ook dat dit niet goed te praten is
Ik weet niet wat het pupje deed he, misschien beet ie wel in de voeten van de trimmer (doen er voldoende) Of wat het een man met angst voor honden (ook die zijn er voldoende)
Ik probeer alleen een beetje nuance aan te brengen in het verhaal. Dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren en de reactie over hond aanlijnen is niet bepaald vriendelijk nee. Maar je hond mag ook niet achter hardlopers aan rennen vind ik....