Wat een lieve reacties ! Maar niks liefs aan mij hoor, echie nie !
Nou, met de hondjes richting hek gaf me wel wat een bedrukt gevoel. Toch even een 'hmmm' gevoel omdat ik daar normaal kwam met Maxi, Dust en Liam en nu met Maxi, Dust en Gijsje.
Toch verraad ? Nou ja, doorstappen MJ. Doe niet zo stom.
Het is raar wat je brein met je doet en ook heel erg grappig om te zien hoe ontzettend snel je in oude gewoonte's vervalt.
Er is daar een hek wat wat hoger hangt en ik had op vrij verre afstand zoiets van : oei...even oppassen dat ie me niet onder het hek doorgaat ! Om gelijk er achteraan te denken : nee joh

! ...dat hoeft nu helemaal niet.
Zo snel zat ik weer in mijn kijken naar omheining en waar zitten de gaten en waar moet ik dus opletten.
Grappig wel.
In het bos kon ik in gedachte dat spaanse droppie zien rennen..je weet wel, dat je hem ziet rennen op bepaalde stukken. Dan stond je bijv op een pad om te kijken en luisteren waar Liam uithing en dan zag je hem opeens voorbijschieten in de verte. In gedachte zag ik dat zo weer.
Ook kwam ik een meneer tegen die me herkende en zei : Hey Almelo ( hij wist aan de bel van Liam altijd dat ik er was met mijn bengels) ..ik hoor geen bel en heb die al tijden niet meer gehoord. Ander wandelplekje gevonden ?
Toch leuk dat ik hem vandaag tegenkwam. Aardige man.
Gijsje was als een dolle aan het rennen en had het reuze naar zijn zin en Maxi en Dust wisten de weg nog precies en hadden lol voor 10. Maxi en Gijsje waren aan het dollen in het bos in die kuil en ik zag in gedachte Liam ook in die kuil rennen zoals hij altijd deed daar. Favoriet plekje van hem. Stom he..dat je dat op zo'n moment kan oproepen, zo'n beeld ?
Ja..ik heb in mijn uppie gelachen en toch ook een traantje gelaten maar vind het fijn dat ik geweest ben.
M'n spaanse droppie....bijzonder mannetje die nog heel veel langer had moeten kunnen rennen in het Leesten maar die nu in gedachten mee gerend heeft en in diezelfde gedachte een hele dikke zoen van me gehad heeft !