Gelet op het feit dat de aanvragen heel erg verspreid zijn in het land, verzoek ik eerst met deze oproep dat de geïnteresseerden mij willen bevestigen of ze op 9 of 10 april vrij zijn, wie interesse heeft om het bij zich thuis/asiel/opvang (hondmodule) of in zijn stal/manège/thuis (waar paarden aanwezig zijn) te organiseren, welke dag hen het beste uitkomt edm.
Alles valt nu nog aan te passen & te veranderen !

Op basis van alle gegevens die jullie mij toezenden kan ik allen dan tegen volgende week vrijdag as. berichten over de mogelijke locaties van de workshops.
Dit zijn de 2 mogelijke programma's voor 9 en 10 april as.:
Human & Paard
09u30-10u00: Aankomst van de deelnemers. Tijd voor een koffie of thee
10u00–10u30: Theorie Photonic Therapy: Introductie en overzicht, Meridianen, Acupunctuurpunten,...
10u30-11u30: Wetenschap omtrent P.T. ? Doel ? Wat kunnen we bereiken ?
11u30-11u45: Koffie & theepauze
11u45- 12u45: Praktijkgedeelte 1: Hoe vinden we de standaardpunten ? Hoe gebruiken we de torch? In groepjes van 2 aan 2 gaan we aan de slag met hands-on simulaties. Hoe ziet een behandeling van de standaardpunten eruit ?
12u45-13u15: Lunchbreak en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
13u15-14u00: Praktijkgedeelte 2: Praktische oefening & toepassing van de standaardpunten (2 aan 2)
14u00-14u30: Introductie in A.P.T. bij paard/pony
14u30-17u30: Praktijk: Beoordeling van het paard ? Welke punten dienen onderzocht te worden en hoe reageert hij bij het betasten ? Waar bevinden zich de standaardpunten ? Belang van de juiste toepassing. De aanwezigen gaan zelf actief aan de slag met het zoeken naar diverse punten, ook die van noodgevallen zoals bij koliek, bloedingen, ... ! Mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Human & Hond
09u30-10u00: Aankomst van de deelnemers. Tijd voor een koffie of thee.
10u00–10u30: Theorie Photonic Therapy: Introductie en overzicht, Meridianen, Acupunctuurpunten,...
10u30-11u30: Wetenschap omtrent P.T. ? Doel ? Wat kunnen we bereiken ? Wat is het doel ?
11u30-11u45: Koffie & theepauze
11u45- 12u45: Praktijkgedeelte 1: Hoe vinden we de standaardpunten ? Hoe gebruiken we de torch? In groepjes van 2 aan 2 gaan we aan de slag met hands-on simulaties. Hoe ziet een behandeling van de standaardpunten eruit ?
12u45-13u15: Lunchbreak en mogelijkheid tot het stellen van vragen.
13u15-14u00: Praktijkgedeelte 2: Praktische oefening & toepassing van de standaardpunten (2 aan 2)
14u00-14u30: Introductie in A.P.T. bij hond/kat/konijn/vogel
14u30-16u00: Praktijk: Beoordeling van het dier ? Naar wat kijken we ? Waar bevinden zich de standaardpunten ? Belang van de juiste toepassing. De aanwezigen gaan zelf actief aan de slag om deze punten te zoeken en te vinden ! Mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Zoals je kan zien wordt de nadruk op de praktijk gelegd en de hands-on (simulaties) zodat elkeen het vertrouwen kan krijgen dat hij weet wat hij doet en hoe het moet om het beste resultaat te verkrijgen.
Je kan ook slechts 1 module volgen bijvb., zoals de "human" module, en wie deze reeds heeft gedaan in het verleden kan nu ook gewoon pas in de namiddag aansluiten voor de "paard" of "hond" module.
Tijdens de ochtend doen we module A (Mens) en in de namiddag Paard of Hond ), allen fiscaal aftrekbaar voor zelfstandigen.
Meer info vind je op http://www.advancedphotonictherapy.eu" onclick="window.open(this.href);return false; maar als je nog vragen hebt, stel ze gerust ! evaswhisperingranch@gmail.com
Wie interesse heeft om één van de workshops te "hosten" kan me contacteren zodat ik er meer info over kan verstrekken.