Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lupa/ Kiezenbrink/ Lotgering uitproberen omgeving 0571/0570
Moderator: moderatorteam
- sambongo
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
Lupa/ Kiezenbrink/ Lotgering uitproberen omgeving 0571/0570
Aangezien ik een ontzettend moeilijke eter hier heb, ben ik een beetje aan het rondkijken wel kvv het beste bij hem past. Enige nadeel is dat als je via Lupa (e.d) wil bestellen je al best wat af moet nemen, en dan zul je zien wil meneer het niet hebben.
Daarom mijn vraag of iemand in mijn omgeving dit voert en ik misschien een rolletje ( uiteraard tegen betaling) kan overnemen, om zo te proberen of het zinvol is zelf te gaan bestellen.
Vind het ook erg onduidelijk op de site staan, bij lupa staat dan zalm/vlees maar wat is dat vlees dan, rund?
Ik moet dus namelijk geen rund hebben voorlopig.
In Lupa/ Kiezenbrink zit daar gemalen bot in?
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
Daarom mijn vraag of iemand in mijn omgeving dit voert en ik misschien een rolletje ( uiteraard tegen betaling) kan overnemen, om zo te proberen of het zinvol is zelf te gaan bestellen.
Vind het ook erg onduidelijk op de site staan, bij lupa staat dan zalm/vlees maar wat is dat vlees dan, rund?
Ik moet dus namelijk geen rund hebben voorlopig.
In Lupa/ Kiezenbrink zit daar gemalen bot in?
Hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
- Aantal honden: 1
Re: Lupa/ Kiezenbrink/ Lotgering uitproberen omgeving 0571/0
Waar woon je ongeveer? Ergens in het noorden is dit kengetal van toch?
Misschien zit er een verkooppunt van barf bij jou in de buurt die ook KVV verkoopt en kun je wat verschillende dingetjes kopen en proberen?
Misschien zit er een verkooppunt van barf bij jou in de buurt die ook KVV verkoopt en kun je wat verschillende dingetjes kopen en proberen?
Groetjes Corina & Spot

Dana 26/01/2004 - *28/08/2018
Elvis 14/04/2005 - *21/06/2018

- sambongo
- Actief
Nee het oosten, Twello/Deventer.corina schreef:Waar woon je ongeveer? Ergens in het noorden is dit kengetal van toch?
- corina
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriër
Oh oeps foutje ik dacht het noorden haha...sambongo schreef:Nee het oosten, Twello/Deventer.corina schreef:Waar woon je ongeveer? Ergens in het noorden is dit kengetal van toch?
Maar ik weet niet hoe ver je ervoor wilt rijden? Google eens op kvv smaken en dan jou plaatsnaam erbij waar je woont.
Je kunt ook op sites van KVV merken kijken of er een verkooppunt bij jou in de buurt zit.
Groetjes Corina & Spot

- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Ik had je reactie al gezien in het andere topic dat ik had geopend over bestellen van Lotgering in Deventer e.o.. Als we gaan bestellen - ik wil een proefpakketje - dan mag je van mij best een zakje overnemen hoor.

Groetjes,
Sandra
- sambongo
- Actief
Ja mijn bedoeling was om te kijken of ik er nu achter kan komen of meneer het wil eten en dan kan ik direct met jullie wat groter mee bestellen.[Sandra] schreef:Ik had je reactie al gezien in het andere topic dat ik had geopend over bestellen van Lotgering in Deventer e.o.. Als we gaan bestellen - ik wil een proefpakketje - dan mag je van mij best een zakje overnemen hoor.
Ik heb namelijk nogal snel wat nodig.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aha. Even kijken naar wat de anderen in het andere topic willen, maar we kunnen denk ik op z'n vroegst pas rond medio/eind april bestellen. Ik heb hier in de omgeving ook al rond gevraagd, maar alle honden hier zijn brokkeneters.

Groetjes,
Sandra