Beestje was naar de DA gebracht om in te laten slapen omdat ie bijt en de eigenaren radeloos waren. Dan mis je toch ook iets in je bovenkamer?
Moderator: moderatorteam

Ja, vond ik eigenlijk ook wel. Het is de manier waarop hij die bal vasthoudt hè. De valsigheid straalt er vanaf.Nanna schreef:Hij ziet er ook best vals uit

Inderdaad, die staart! :N:Nanna schreef:En die dominante hooggehouden staart. Nee, ik zeg ook: roze spuitstefanie schreef:Ja, vond ik eigenlijk ook wel. Het is de manier waarop hij die bal vasthoudt hè. De valsigheid straalt er vanaf.Nanna schreef:Hij ziet er ook best vals uit![]()
![]()
En dat duurt inderdaad even voor je ze geleerd hebt dat 'ie niet moet bijten in je handen/kleren etc. Maar een spuitDierenasiels.com schreef:Met trots mogen wij aan u voorstellen: onze Bram. Bram is bij ons afgestaan omdat hij zou bijten en eigenlijk werd hij bij de dierenarts gebracht voor een spuitje omdat de mensen radeloos waren. U zal vast denken maar elke pup bijt toch? Ja elke pup doet dit..

Nanna schreef:Hij ziet er ook best vals uit
Allemachtig zeg!Een beetje overdreven, een beetje overhaast? Ik zou helemaal uit mijn dak zijn gegaan als dit één van mijn puppen zou zijn overkomen.gonnie schreef:Nanna schreef:Hij ziet er ook best vals uit
Ik moet echt altijd lachen om jouw antwoorden. Lig geregeld in een deuk hier.![]()
![]()
Dan boft dat puppie dat hij bij een dierenarts kwam die nog nadenkt.
Van Bijou haar tweede nest is een hond (oke was al vijf jaar) afgemaakt omdat zij een keer de dochter des huizes gebeten had in het gezicht.
Dat meisje lag onder tafel met de hond en toen beet ze ineens zomaar volgens het gezin, in plaats dat ze contact met me opnamen hebben ze dat beestje gelijk in laten slapen, het meisje smeekte nog aan haar vader of ze het hondje wilde redden, en dat ze dan nog liever zelf het huis uit zou gaan, maar nee, mocht niet baten. Vind het een beetje overdreven van die dierenarts om na een bijtincident gelijk een hond in te laten slapen, nou ja, niet alleen van die dierenarts, vind dat die eigenaren ook wel een beetje overhaast te werk zijn gegaan, het hondje had altijd tijdelijk bij mij kunnen komen en dan had ik wel een nieuw huis gezocht.
Vond het heel erg gek dat ze niet eerst contact met mij hadden gezocht. Maar gebeurd is gebeurd.

Lijkt wel pyrinese berghond met een goldenkrullie schreef:ja 12 weken, dan heb je het ook wel lang genoeg geprobeert hoor.![]()
dan weet je dat het nooooit meer verandert. :N:
die eerst foto kijkt hij nog veeeeel valser.
ik zeg...muilkorven die gevaarlijke hond.
(ben trouwens wel benieuwd wat erdoor zit.)
lijkt een beetje berghond.
Mickie schreef:Die staat stijf van de meitoxine, dat zie je zó! :pffff