Is zeker het overwegen waard, heb je een link voor meMarcel.s schreef:Wij gaan verder trainen bij de herderclub. Judy de jongste met Marcel en ik met Briskey.S@ndr@ schreef:Ik zal er eens een lichtje over laten schijnen, alle opties staan nog open
Het is hier niet op een rij trainen maar zelf aan de gang, tussen de rest van de groep met steeds aanwijzingen die persoonlijk op jou en je hond gericht zijn en vooral gericht op de omgang met je hond en zijn omgeving. Dit met gebruik van veel belonen op het juiste moment. En de aandacht op jou gericht zien te houden.
Er staat ook een behendigheids parcourtje die je kan gebruiken, zeker om het eind van de les even ontspannen maar wel met een beetje appél.
Er zijn wel vooral herders maar je mag gewoon een proefles meedraaien om eens te proberen, misschien ook wat voor jou en je hond?
Ik heb mijn lidmaatschap per direct opgezegdReny schreef:In Heerhugowaard trainen?? Volgens mij op de donderdagavondS@ndr@ schreef:Ik zal er eens een lichtje over laten schijnen, alle opties staan nog open![]()
Kan Billy na zijn puppycursus meteen kennismaken met een cane wattus
maar je kunt Billy natuurlijk altijd kennis laten maken met een cane wattes, je bent hartstikke welkom hoor