Deze week verwachten wij prachtige GRANDE Peruvian puppies!!!.
Bericht aangepast door Moderator, reclame maken doe je in de krant niet op een forum.
Moderator: moderatorteam
Bericht aangepast door Moderator, reclame maken doe je in de krant niet op een forum.
yamie schreef:uhm ja en nu wil je graag dat iedereen oh wat leuk roept? of ? ik ben nog niet helemaal vergeten, hoe jij tekeer ging in eerdere posts, zeer onsympathiek.
dus.
Dutchrebels schreef:Voor de echte liefhebbers van de nakerds!!.

Machie schreef:Is dit een verkapte vorm van reclame maken?

Ja, maar nooit op zo'n manier. Altijd met ene heel andere tekst. Deze tekst vind ik net een reclame tekst.. Maar.. dat kan ook aan mij liggenwendy71 schreef:Machie schreef:Is dit een verkapte vorm van reclame maken?
Hoe bedoel je?
Er zijn wel meer fokkers die hier hun nestje aankondigen, dat mag gewoon volgens mij..

Nou ja bij iemand die alleen bekend is om haar getier naar Sonja in jan 2010 en daarna ruim een jaar stil is... En nu ineens haar verwachte nest aan komt kondigen met heel veel tamtam.Machie schreef:Ja, maar nooit op zo'n manier. Altijd met ene heel andere tekst. Deze tekst vind ik net een reclame tekst.. Maar.. dat kan ook aan mij liggenwendy71 schreef:Machie schreef:Is dit een verkapte vorm van reclame maken?
Hoe bedoel je?
Er zijn wel meer fokkers die hier hun nestje aankondigen, dat mag gewoon volgens mij..

ja, en ?christiane schreef:pups nog niet geboren ...
Wat een, tsja hoe zeg je dat netjes, aparte website.Mickie schreef: Tot zover de fokker met échte kennis en betrokkenheid bij het ras.
Ik heb je site gezien hoor. Vooral die Blacklist laat perfect zien wat voor persoon en fokker je bent
"Al is de LEUGEN nog zo snel de WAARHEID achterhaalt hem wel"Mickie schreef: Vooral die Blacklist laat perfect zien wat voor persoon en fokker je bent

↲PattyB schreef:Van dit moment is toch niet zo moeilijk.