hij is nu 58 cm en 20 kilo.
belangrijk is het ook weer niet maar ik ben gewoon nieuwsgierig hoe groot hij ongeveer zal gaan worden

tussen 5 en 6 maanden is hij 8 cm de hoogte in gegaan ongeveer. ik denk dat er nu niet veel meer bij zal komen?
Moderator: moderatorteam
daar zou ik persoonlijk mee stoppen (nooit aan begonnen zijn), de hond groeit veel te snel hierop.aman.en.don schreef:hij is vrij schaal. je ziet zijn ribben niet maar voelt ze wel duidelijk. zijn flanken zijn smaller als zijn ribben. we kergen nog een complimentje van de DA over zijn gewicht. zo ziet hij ze het liefst. niet te mager maar zeker niet te dik want dat is te belastend voor zijn gewrichten zeker zolang hij in de groei is. hij krijgt idd puppy brok.
Ze groeien er vaak juist wel te snel van en puppybrokken geven ook vaak de kans op groeipijnen.aman.en.don schreef:waarom volwassen brok? voor zover mijn kennis gaat zijn de brokken voor puppy's van grote rassen er spelciaal voor dat ze niet al te snel groeien. zo is me in ieder geval geinformeerd
Ik voer het ook en heb het jaren verkocht. De puppie brokjes zijn iets hoger in eiwitten en vetten (iets scheelt niet heel veel met de volwassen brok, zeker omdat je bij adult voer kunt kiezen tussen 22/8 of 23/12 of nog hoger voor de echte actievelingenaman.en.don schreef:misschien was iemand toevallig bekend met het merk![]()
bedankt voor de tip iig
aman.en.don schreef:wat grappig om oude berichten terug te lezen hahaha. en vooral wat er allemaal verandert is in de afgelopen 7 jaar!
maar daro is idd uitgegroeid tot 30 kilo en 65 schoft, precies zoals iemand hier voorspelde.
brok krijgt hij al jaren niet meer
laeken schreef:Ik schat dat hij tegen de 30 kilo zal zijn rond de 2,5 jaar. Wel afhankelijk van hoe schraal hij nu is. Jij geeft geloof ik brokken en als hij dus al wat spek heeft nu kan het evt wat minder worden kwa gewicht later omdat hij dan nu al gewicht heeft dat later weer weg zal gaan door de hormonen. Ook schat ik dat hij een cm of 65 hoog zal worden als hij nu zo groot is als jij zegt.
Haha,laeken schreef:aman.en.don schreef:wat grappig om oude berichten terug te lezen hahaha. en vooral wat er allemaal verandert is in de afgelopen 7 jaar!
maar daro is idd uitgegroeid tot 30 kilo en 65 schoft, precies zoals iemand hier voorspelde.
brok krijgt hij al jaren niet meer![]()
laeken schreef:Ik schat dat hij tegen de 30 kilo zal zijn rond de 2,5 jaar. Wel afhankelijk van hoe schraal hij nu is. Jij geeft geloof ik brokken en als hij dus al wat spek heeft nu kan het evt wat minder worden kwa gewicht later omdat hij dan nu al gewicht heeft dat later weer weg zal gaan door de hormonen. Ook schat ik dat hij een cm of 65 hoog zal worden als hij nu zo groot is als jij zegt.