Sommige dingen heb ik misschien wel verkeerd begrepen.
Van wat ik nu begrijp, staat het feit dat zijn milt niet in orde is los van het stukje bullenpees dat vast zat. (zegt de da)
Maar dat de darmen nu stil zijn komen te liggen zou wel door de milt komen.
Ik denk zelf dat de darmen ook gewoon stil zijn komen te liggen op maandag, en dat daardoor de boel in de war is geraakt en dus het stukje bullenpees vast is gaan zitten.
De da vertelde me wel dat de milt al langere tijd niet in orde is, en dat die al vaker kleine scheurtjes vertoond moet hebben, dat was zichtbaar.
Dit kan dus de maagklachten van de afgelopen jaren veroorzaakt hebben.
Een stap kan al pijn veroorzaken op geheel onvoorspelbare momenten.
Iig heb ik de stille hoop dat alles nu opgelost is.
Dat hij nog een paar hele fijne jaren mag doorbrengen bij ons, en dat hij nooit meer maagklachten zal hebben en geen last meer zal hebben van zijn darmen.
Nog een minder fijn dingetje is, dat op de foto te zien was dat hij spondylose in zijn rug heeft
Gelukkig heeft hij daar nog nooit last van gehad.
Het liefst zou ik nu willen gaan slapen, maar dat durf ik niet omdat Romeo nog in de bench ligt en nog niet helemaal wakker is. Hij ligt lekker bij te komen en jankt heel af en toe een beetje.
Wat is het zwaar om de dagen op zo'n manier door te moeten brengen, ik wist niet dat je daar zo gebroken door kon zijn.
Het enige dat ik heb gedaan is alle dieren hier verzorgen, verder ligt het hele huishouden plat en boodschappen heb ik ook totaal geen zin in.