Nilo moet zo'n 6 weken rust houden vanwege artritis. We zitten nu op week 4 ofzo, ben allang blij dat we dat uberhaupt overleven so far, alleen die ouders van mij :M: Nouja, mn vader vooral. Elke avond heeft Nilo een drukke bui en komt hij met allerlei speeltjes bij ons. Iedereen negeert hem dan, hoe lullig ook maar het moet even. En pap gaat gewoon apporteren met hem. "Ja, hij drukt het in mn handen, dan kan ik niet meer terug." Heb hem nu al tig keer uitgelegd dat Nilo echt rust moet houden, maar volgens hem is het écht onmogelijk om die hond te negeren. Jaja, wie is de baas hier
En wat er net gebeurde slaat alles. Pap liet beide honden uit. Toen hij terug kwam was Nilo helemaal aan het hijgen, dat gebeurt niet na 5 minuten aangelijnd wandelen

Dus ik navragen. Ja hoor, hij had hem even laten rennen bij het veldje. Waarom? Omdat ik die hond verwaarloos, das zielig

Volgens mij ontgaat het hem compleet, waarom ik Nilo rustig houd.
Dus ik heb gewoon alle speeltjes uit de woonkamer gehaald. Niet te doen in combinatie met ouders en honden, kunnen ze niet aan kennelijk