Ja, het heeft gewoon tijd nodig. Hij heeft zelf nu een keer met der gewandeld, maar vind het druk. Daarom was ik er in de eerste instantie ook voor om weer een herder (kruising) te nemen. Wij zijn zo gewend dat als wij roepen er gelijk een hondje voor je zit, maar zij vind de omgeving veel te leuk om gelijk te luisteren. Ook zit er jachtgedrag in wat wij dus nog nooit hebben meegemaakt. Begrijp het nu ook niet verkeerd hoor, want ook met een herder (kruising) moet je gewoon veel doen. Deze vond hij te groot en zo zijn we op lizzy uitgekomen. Hij had haar daar al gezien en wist dat ze hyper was dus had het dan eerder gezegd lijkt mij dan. Aan de andere kant is het dan misschien ook wel beter, want op dit moment is er dus ruzie in huis hierover. Verder hebben we hoop ik nog een paar dagen voor we weer iets horen van de stichting, omdat ze niet zo 123 een opvanghuisje hadden en is het tegen die tijd wel bijgetrokken.
Toch nog even een toevoeging :
Er is over nagedacht en het wordt sowieso nog een week. Het is dus merendeel om de kat die eigenlijk dus niet meer naar boven durft en dus alleen beneden vertoeft. Hopen dat dit dus nog bijtrekt want voor de rest zijn we wel weg van haar
Kayleigh