gerda__b schreef:Sttttttttttttttttttttttttkitty2 schreef:Yep, dat worden er minstens 12!
Ik weet dat, Solar, de mama van Danne en Hayley zag er ook zo uit
Moderator: moderatorteam
gerda__b schreef:Sttttttttttttttttttttttttkitty2 schreef:Yep, dat worden er minstens 12!
Heel herkenbaaralm@ schreef:Dat ken ik. Als ik in elke hand 1 herder heb en er schiet een kat voorbij moet ik oppassen dat ik niet doormidden gespleten wordt :N:gerda__b schreef:
Behalve als ze een kat zien

Ik hou het nog steeds op de 4 die we op de echo zagen...ze schatte er 8 tot zover gaan we er dan in mee de rest is "lucht"kitty2 schreef:Ik weet dat, Solar, de mama van Danne en Hayley zag er ook zo uitgerda__b schreef:Sttttttttttttttttttttttttkitty2 schreef:Yep, dat worden er minstens 12!![]()
![]()
![]()
( die had er 11, 11 draakjes
)

Ja op zich HEEL lief....maar eruit komen wou ze dus echt niet meer he-Mieke- schreef:Ach dan bespaart ze jullie een werpkist door netjes zelf een hol te graven en is het weer niet goed

Is niet nodig ze komt niet meer zonder begeleiding de tuin inchrico schreef:ik denk graag in beeldjes dus ja ik zie het voor me
![]()
Ik zou het gat dichttimmerenscheelt weer kettingen

Ben ik ookchrico schreef:Wat ben jij gemeen zeg, had dat niet verwacht![]()
Dacht dat jij zo poezelig lief en zachtaardig was

Net een bouvier.gerda__b schreef:Ben ik ookchrico schreef:Wat ben jij gemeen zeg, had dat niet verwacht![]()
Dacht dat jij zo poezelig lief en zachtaardig was![]()
Maar af en toe moet ik me van een andere kant laten zien

PRECIESbouvierpoedel schreef:Net een bouvier.gerda__b schreef:Ben ik ookchrico schreef:Wat ben jij gemeen zeg, had dat niet verwacht![]()
Dacht dat jij zo poezelig lief en zachtaardig was![]()
Maar af en toe moet ik me van een andere kant laten zien![]()

Shima schreef:Nee, 9 pups en eentje kan ze niet kwijt.... die brengt ze dan bij ons.
Nietes, een klein zwartekesTefaniA schreef:10 pups7 teven en 3 reuen. En 1 van de reuen gaat heel dik zijn en de rest normaal

Zo te lezen ben je je pups al kwijt.gerda__b schreef:

Ze moeten nog geboren worden maar ben ze uiteraard allemaal al kwijtbouvierpoedel schreef:Zo te lezen ben je je pups al kwijt.gerda__b schreef:![]()
Ze plukken ze gewoon de werpkist uit als je niet uitkijkt.

Dat gaat echt NIET gebeurenchrico schreef:Ze is gewoon een oerhond en weigert binnen te bevallen![]()
Dat word de webcam op de grot zetten

Ja en WIJ ookchrico schreef:Ze houd het gewoon erg spannend![]()
Hopelijk kan je ze snel bewonderen en is zij van de onrust af