Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

31 maart en 1 april 2010

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

31 maart en 1 april 2010

Ongelezen bericht door Marina »

31 maart en 1 april 2010 zijn dagen die ik nooit zal vergeten.

Luc is op 31 maart 2010 geopereerd aan zijn neustumor.
Wij moesten hem smorgens brengen en smiddags werd hij geopereerd.
Het was een zware operatie. Hij was toen 10 jaar oud.
hij werd rond 14.00 uur geopeerd en ze belde ons rond 18.00 uur dat de operatie goed was verlopen.

Hij moest een nacht daarblijven en misschien wel meer nachten.
Dus dat was een onrustige nacht.
Luc niet bij ons

Maar 1 april kregen we telefoon. Hij was de nacht goed doorgekomen en we mochten hem op komen halen.

Dit zijn dagen om nooit te vergeten.

de hele maand maart 2010 hebben we onderzoeken gehad. de hele maand april was het spannend met Luc hoe alles zou gaan genezen.

Vorige jaar was een roerig jaar.

maar gelukkig is alles goed gekomen en is hij blij en gelukkig en inmiddels 11 jaar oud.

Wat zijn wij blij en wat zijn wij faculteit Utrecht Dokter. MC. Doernberg en Dokter Ter Haar heel erg dankbaar.

31 maart en 1 april is een soort tweede verjaardag voor hem. Zijn twee kans.

:cheer: :cheer: :cheer:

Lieve Luc we hopen dat je nog heel wat jaren bij ons mag zijn. I love you so much :I:
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
S@ndr@
Zeer actief

Re: 31 maart en 1 april 2010

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

super zeg, een jaar verder, en hij doet het nog steeds goed, :cheer: ik kan me voorstellen dat je het aanvoelt als iets om te vieren :J:
Elmo/maureen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier

Ongelezen bericht door Elmo/maureen »

:cheer: :cheer: :cheer: En dat is ook gewoon een 2e verjaardag, gefeliciteerd ;)
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Geweldig dat het zo goed gaat! :cheer: Dit zijn echt dagen om nooit te vergeten. Wat zullen jullie in spanning hebben gezeten......
Geef die lieve Luc maar een dikke knuffel :J: Dat hij nog maar heel lang in goede gezondheid bij jullie mag zijn!
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Marina
Zeer actief

Dank je wel voor de lieve berichtjes
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Wat fijn dat Luc die kans heeft gekregen en zo omringd is met liefde en zorg.
Vier deze dagen maar, ze zijn immers heel bijzonder.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat een ontroerend verhaal, logisch dat je bij deze 2 hele speciale data extra stilstaat.
Geef Luc maar een hele dikke knuffel op zijn lieve en mooie bol! :J:
Marina
Zeer actief

Hilly45 schreef:Wat fijn dat Luc die kans heeft gekregen en zo omringd is met liefde en zorg.
Vier deze dagen maar, ze zijn immers heel bijzonder.

Ze zijn heel erg bijzonder.

Maar Luc is ook heel erg bijzonder. Hij is ons heel dankbaar dat gevoel hebben wij tenminste.

Maar Luc vocht en dan doen wij dat ook. En als we hem kunnen helpen en redden dan doen we dat. Zolang hij zelf ook nog heel veel plezier heeft natuurlijk. Dus vorig jaar was het een hele goede keus. Want hij is nog steeds de vrolijke lieve Luc
Afbeelding
Marina
Zeer actief

LongFields schreef:Wat een ontroerend verhaal, logisch dat je bij deze 2 hele speciale data extra stilstaat.
Geef Luc maar een hele dikke knuffel op zijn lieve en mooie bol! :J:

Hij is heel erg blij met de knuffel. Dank je wel. :J:
Afbeelding
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

:love: :J:
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Ik kan me goed voorstellen dat het dagen zijn om nooit te vergeten. Ik vind het echt super dat hij die tweede kans heeft gekregen :cheer:
Dat jullie nog heel lang van elkaar mogen genieten. Dikke knuffel voor je kanjer :J:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

je ventje :I: :I:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marina
Zeer actief

ja mijn kanjer mijn ventje. Wat ben ik blij dat het allemaal zo goed heeft uitgepakt.

Maar raar dat je er een jaar daarna weer zo mee bezig bent.

Een paar maanden geleden toen we hoorde dat alles goed was, geen uitzaaien etc etc, ben ik er niet meer zo mee bezig geweest. En nu ineens in maart begon ik er weer steeds meer aan te denken.

en gisteren en vandaag was het hoogtepunt met terugdenken.

is toch wel raar moet ik zeggen
Afbeelding
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

Marina schreef:ja mijn kanjer mijn ventje. Wat ben ik blij dat het allemaal zo goed heeft uitgepakt.

Een paar maanden geleden toen we hoorde dat alles goed was, geen uitzaaien etc etc, ben ik er niet meer zo mee bezig geweest. En nu ineens in maart begon ik er weer steeds meer aan te denken.

is denk ik niet gek hoor...je wordt toch herinnerd aan een rottijd en de tijd die volgde...ik weet hoe dat voelt als je dan toch je hondje uiteindelijk mee naar huis mag nemen!

:balon:
Marina
Zeer actief

amber81 schreef:
Marina schreef:ja mijn kanjer mijn ventje. Wat ben ik blij dat het allemaal zo goed heeft uitgepakt.

is denk ik niet gek hoor...je wordt toch herinnerd aan een rottijd en de tijd die volgde...ik weet hoe dat voelt als je dan toch je hondje uiteindelijk mee naar huis mag nemen!

:balon:

Ja is superr dat je hem dan toch mee naar huis mag nemen en het uiteindelijk zo goed uitpakt.

En toch voel ik me raar. hihi maar het is gewon superrr dat hij nog vrolijk rondhobbeld. :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”