Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Biologisch hondenvoer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

yuri36
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising poedel/maltezer
dwergpoedel

Re: Re:

Ongelezen bericht door yuri36 »

Jaap* schreef:
yuri36 schreef:
dagmar88 schreef:Volgens Yuri is een hond geen carnivoor :F:
Wat is een hond wel volgens Yuri?
Een orijenovoor :mrgreen:
Haha Jaap, SCHITTEREND!!!! :smile: :smile: :smile:
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

yuri36 schreef:
dagmar88 schreef: Volgens Yuri is een hond geen carnivoor :F:
et voila
yuri36 schreef:Voor mij bewijst het dat de hond geen carnivoor is, maar een omnivoor, of wou je gaan beweren dat Farmfood granen in haar brokken stopt, waar een hond niks mee kan?
yuri36 schreef:gezonde honden kunnen perfect vegetarisch eten
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Re: Biologisch hondenvoer

Ongelezen bericht door bennie »

De meeste ellende bij honden los je op door ze geen granen meer te voeren, et voila.
twinmom-jess
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Cardigan Welsh Corgi
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinmom-jess »

Maar als een hond perfect vegetarisch kan eten dan is het een herbivoor. :idea:

:piew: Elke keer een serieuze discussie over voer en dan komt die malloot het weer verpesten.
Groetjes Jessica en een lik van Brego en Aslan
Afbeelding
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

twinmom-jess schreef:Maar als een hond perfect vegetarisch kan eten dan is het een herbivoor. :idea:

:piew: Elke keer een serieuze discussie over voer en dan komt die malloot het weer verpesten.
Of er komt weer zo'n idiote bitch als jij wat zeiken, en een heel stelletje ezels erachteraan die alleen maar off-topic en niet inhoudelijk kunnen reageren. :piew: :piew: :piew:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

yuri36 schreef:
twinmom-jess schreef:Maar als een hond perfect vegetarisch kan eten dan is het een herbivoor. :idea:

Of er komt weer zo'n idiote bitch als jij wat zeiken, en een heel stelletje ezels erachteraan die alleen maar off-topic en niet inhoudelijk kunnen reageren. :piew: :piew: :piew:
Gut, je karakter wordt wel duidelijk. De nare trekjes komen duidelijk naar boven. En dan heb ik het nog niet eens over de drammerige trekjes.

On topic weer...
Ik denk dat de TS inmiddels wel een goed biologisch hondenvoer heeft gevonden. Carnibest EKO ken ik niet, maar dat klinkt niet verkeerd.
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

Muk schreef:
yuri36 schreef:

Gut, je karakter wordt wel duidelijk. De nare trekjes komen duidelijk naar boven. En dan heb ik het nog niet eens over de drammerige trekjes.

On topic weer...
Ik denk dat de TS inmiddels wel een goed biologisch hondenvoer heeft gevonden. Carnibest EKO ken ik niet, maar dat klinkt niet verkeerd.
Reken je jezelf nu tot de idiote bitches of het stelletje ezels dat erachteraan loopt?
Ik hoef maar een reactie te plaatsen en de bijtgrage honden zijn weer los :lol1:

HEERLIJK :cheer: :cheer: :cheer:
Muk

yuri36 schreef:
Muk schreef:
yuri36 schreef:Of er komt weer zo'n idiote bitch als jij wat zeiken, en een heel stelletje ezels erachteraan die alleen maar off-topic en niet inhoudelijk kunnen reageren. :piew: :piew: :piew:

On topic weer...
Reken je jezelf nu tot de idiote bitches of het stelletje ezels dat erachteraan loopt?
Ik hoef maar een reactie te plaatsen en de bijtgrage honden zijn weer los :lol1:

HEERLIJK :cheer: :cheer: :cheer:
Dat bedoel ik, jij scheldt maar wat raak. En je raaskalt als een kip zonder kop. Jammer dat je je daartoe verlaagt, want het is wel triest als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor bitch. Mensen die anderen te pas en te onpas uitschelden, jij dus, schaar ik overigens tot het Tokvolk. Ongemanierd, onbeschoft en vooral asociaal.
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

Muk schreef:Dat bedoel ik, jij scheldt maar wat raak. En je raaskalt als een kip zonder kop. Jammer dat je je daartoe verlaagt, want het is wel triest als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor bitch. Mensen die anderen te pas en te onpas uitschelden, jij dus, schaar ik overigens tot het Tokvolk. Ongemanierd, onbeschoft en vooral asociaal.
Je bent nog erg simpel ook blijkbaar. Toen het verstand werd uitgedeeld, stond jij zeker ook niet als eerste in de rij?
Als je niet zo simpel was, had je gezien dat IK niet met schelden begonnen ben.
Jij bent blijkbaar van dat soort volk dat overal met z'n snater tussen moet hangen, yep, ordinair herriemakend volk dat graag de boel nog wat opjut.

Tok tok tok tok tóóók!

" onclick="window.open(this.href);return false;
bennie
Zeer actief
Border Collie

Hier volgt een dienstmededeling. Of Yuri36 zich naar het volgende topic wilt haasten: http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de ... 10926.html" onclick="window.open(this.href);return false;
bennie
Zeer actief
Border Collie

Nog een toepasselijk artikel gisteren in de krant van Ede:
‘Voer voor carnivoren’
Honden en katten krijgen te weinig vlees

OTTERLO - Honden en katten zijn vleeseters. Als je deze dieren plantaardig voedsel voorzet - het hoofdbestanddeel van het meeste fabrieksvoer - leidt dat tot problemen. Dit zegt Tannetje Koning, holistisch dierenarts uit Otterlo. Kortgeleden verscheen de vierde druk van haar boek ‘Voer voor carnivoren’.

De Otterlose deed een reguliere dierenartsstudie aan de universiteit van Utrecht. Later ging ze het alternatieve pad op en leerde ze kijken naar het dier in zijn geheel. Als een orgaan ziek is, komt dat ergens vandaan. Ze noemt dit een holistische benadering.

In haar spreekkamer ontbreekt een onderzoekstafel. Tannetje: ,,Ik laat het dier wat rondlopen en let op zijn gedrag terwijl ik met zijn baasje praat. Dan ga ik uitvragen: wanneer is het begonnen, is er een aanleiding, is hij ingeënt, wat eet hij? Ik voel de spierspanning en acupunctuurpunten. Ik doe ook een regulier onderzoek, naar slijmvliezen, hart, longen en buik. Verder voel ik de Chinese pols: tikt of rolt hij, is hij zacht, gemakkelijk weg te drukken, en hoe vol is hij: een brede kabel of een dun lijntje? Ik ben er soms wel een uur mee bezig. Na afloop weet ik welke organen verstoord zijn en wat eraan te doen is.’’

Na haar opleiding in Utrecht deed Tannetje een driejarige opleiding homeopathie en een driejarige opleiding acupunctuur. Daarna twee jaar Chinese kruiden en nog wat korte opleidingen, zoals moleculaire geneeswijzen en bloesemtherapie. Het waren ,,pittige studies’’, maar de Otterlose dierenarts vindt het ,,interessant om te leren hoe die mensen denken en hoe ze tot hun conclusies komen’’.

Veel klachten bij honden en katten komen door verkeerd eten, zegt Tannetje Koning stellig. Ze schreef een boek ‘Voer voor carnivoren’, dat onlangs zijn derde herdruk beleefde. Haar standpunt: honden en katten zijn van nature vleeseters, daar zijn ze op gebouwd. ,,Hun ideale voedsel is een combinatie van spiervlees, botten en orgaanvlees. In fabrieksvoer, zoals brokjes, zitten veel plantaardige stoffen. Dat geldt ook voor blikvoer. Daar zitten veel granen in en soja. Vier procent vlees is al heel wat.’’

Goed voer is een belangrijk onderwerp voor Tannetje. Daarnaast trekt ze ten strijde tegen onnodig vaccineren van huisdieren. Vaak hoeven ze niet ingeënt te worden, omdat ze al genoeg antistoffen hebben, zegt ze. Of dat het geval is, kan ze vaststellen met een test op een druppel bloed van het dier. Vaccineren is niet ongevaarlijk, aldus Tannetje. ,,Er zijn - soms ernstige - bijwerkingen. Volgens fabrikanten is daar 0,2 procent kans op, volgens mij 2 procent.’’

De alternatieve dierenarts uit Otterlo krijgt steeds meer bekendheid. Ze wordt gevraagd om lezingen te houden in grote delen van Nederland en in België. Die gaan over voedsel, vaccineren en kruidentherapie. Op internetfora over honden en katten wordt regelmatig haar naam genoemd. ,,Ik merk iedere dag dat ik op de goede weg zit’’, zegt ze. ,,Honden en katten die weer vlees en botten krijgen, fleuren op, hun klachten gaan weg, ze krijgen een betere vacht en bespiering; ze worden levenslustiger.’’
Bron: http://epaper.bdu.nl/edestad/epaper/11389545.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Annemarie1961
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Annemarie1961 »

http://www.darf.info" onclick="window.open(this.href);return false; prima spul, biologisch en normale prijs
Muk

yuri36 schreef:
Muk schreef:Dat bedoel ik, jij scheldt maar wat raak. En je raaskalt als een kip zonder kop. Jammer dat je je daartoe verlaagt, want het is wel triest als je iedereen die het niet met je eens is uitmaakt voor bitch. Mensen die anderen te pas en te onpas uitschelden, jij dus, schaar ik overigens tot het Tokvolk. Ongemanierd, onbeschoft en vooral asociaal.
Je bent nog erg simpel ook blijkbaar. Toen het verstand werd uitgedeeld, stond jij zeker ook niet als eerste in de rij?
Jij bent blijkbaar van dat soort volk dat overal met z'n snater tussen moet hangen, yep, ordinair herriemakend volk dat graag de boel nog wat opjut.

Tok tok tok tok tóóók!

Dat bedoel ik. Je gedraagt je zo voorspelbaar en zooo simpel. Met een beetje opvoeding had je je wat volwassener gedragen, maar dat is er blijkbaar bij ingeschoten.
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

Muk schreef:
yuri36 schreef:

Tok tok tok tok tóóók!

Dat bedoel ik. Je gedraagt je zo voorspelbaar en zooo simpel. Met een beetje opvoeding had je je wat volwassener gedragen, maar dat is er blijkbaar bij ingeschoten.
Projectie noemen ze dat.
Als jij je volwassen wist te gedragen, zou je toegeven dat je de plank helemaal misgeslagen hebt.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

yuri36 schreef:

Oh mensen ...het mag wat minder hoor. :hmmm:
meg1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door meg1986 »

Heee Yuri, ben jij er ook weer... Ik begon te lezen en vroeg mij al af waar jij om de hoek zou komen kijken..... Ik miste je al.. :lol: Misschien moet je wat brokken aanprijzen??

Liefs Meg
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
MJ
Zeer actief

Ongelezen bericht door MJ »

meg1986 schreef:Heee Yuri, ben jij er ook weer... Ik begon te lezen en vroeg mij al af waar jij om de hoek zou komen kijken..... Ik miste je al.. :lol: Misschien moet je wat brokken aanprijzen??

Liefs Meg
euh...heet zoiets niet het vuurtje opstoken ?

Ieder mag een andere mening hebben...maar met uitschelden en stom doen naar elkaar schieten we niet veel op. Hou de discussie gewoon normaal . :wink: ( dit laatste niet tegen jou maar in het algemeen bedoelt. :mrgreen: )
meg1986
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boomer

Ongelezen bericht door meg1986 »

MJ schreef:
meg1986 schreef:Heee Yuri, ben jij er ook weer... Ik begon te lezen en vroeg mij al af waar jij om de hoek zou komen kijken..... Ik miste je al.. :lol: Misschien moet je wat brokken aanprijzen??

Liefs Meg
euh...heet zoiets niet het vuurtje opstoken ?

Ieder mag een andere mening hebben...maar met uitschelden en stom doen naar elkaar schieten we niet veel op. Hou de discussie gewoon normaal . :wink: ( dit laatste niet tegen jou maar in het algemeen bedoelt. :mrgreen: )
You're right... Gelukkig kan ik het nog een week gooien op dat ik een puberbrein heb en het nog niet volgroeid is... Hihi, zeiden mijn collega's gisteren...

Maar ik vind de mening van Yuri prima hoor, maar de manier waarop hij er mee omgaat niet, vandaar dat ik zo reageerde. Ik zal mij de volgende keer inhouden...... :engel:
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
Muk

yuri36 schreef:
Muk schreef:
yuri36 schreef:Je bent nog erg simpel ook blijkbaar. Toen het verstand werd uitgedeeld, stond jij zeker ook niet als eerste in de rij?

Tok tok tok tok tóóók!

Projectie noemen ze dat.
Als jij je volwassen wist te gedragen, zou je toegeven dat je de plank helemaal misgeslagen hebt.
:ok:
Ga vooral zo door, zou ik zeggen. Al je uitingen bevestigen alleen maar meer.
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

Ik vraag me echt af wat er mis is met je Muk.

Je zit duidelijk niet lekker in je vel! Normale mensen bemoeien zich niet met woordenwisselingen van anderen met als enig doel het vuurtje nog wat aan te wakkeren.

Misschien doet het je goed je hart eens te luchten, ik heb alvast een luisterend oor voor je gezocht:

http://www.sensoor.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik ben niet haatdragend, mocht je je om wat voor reden dan ook rot voelen, en erover willen spreken, dan mag je me altijd contacteren.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

bennie schreef:Nog een toepasselijk artikel gisteren in de krant van Ede:
‘Voer voor carnivoren’

OTTERLO - Honden en katten zijn vleeseters. Als je deze dieren plantaardig voedsel voorzet - het hoofdbestanddeel van het meeste fabrieksvoer - leidt dat tot problemen. Dit zegt Tannetje Koning, holistisch dierenarts uit Otterlo. Kortgeleden verscheen de vierde druk van haar boek ‘Voer voor carnivoren’.

De Otterlose deed een reguliere dierenartsstudie aan de universiteit van Utrecht. Later ging ze het alternatieve pad op en leerde ze kijken naar het dier in zijn geheel. Als een orgaan ziek is, komt dat ergens vandaan. Ze noemt dit een holistische benadering.

In haar spreekkamer ontbreekt een onderzoekstafel. Tannetje: ,,Ik laat het dier wat rondlopen en let op zijn gedrag terwijl ik met zijn baasje praat. Dan ga ik uitvragen: wanneer is het begonnen, is er een aanleiding, is hij ingeënt, wat eet hij? Ik voel de spierspanning en acupunctuurpunten. Ik doe ook een regulier onderzoek, naar slijmvliezen, hart, longen en buik. Verder voel ik de Chinese pols: tikt of rolt hij, is hij zacht, gemakkelijk weg te drukken, en hoe vol is hij: een brede kabel of een dun lijntje? Ik ben er soms wel een uur mee bezig. Na afloop weet ik welke organen verstoord zijn en wat eraan te doen is.’’

Na haar opleiding in Utrecht deed Tannetje een driejarige opleiding homeopathie en een driejarige opleiding acupunctuur. Daarna twee jaar Chinese kruiden en nog wat korte opleidingen, zoals moleculaire geneeswijzen en bloesemtherapie. Het waren ,,pittige studies’’, maar de Otterlose dierenarts vindt het ,,interessant om te leren hoe die mensen denken en hoe ze tot hun conclusies komen’’.

Veel klachten bij honden en katten komen door verkeerd eten, zegt Tannetje Koning stellig. Ze schreef een boek ‘Voer voor carnivoren’, dat onlangs zijn derde herdruk beleefde. Haar standpunt: honden en katten zijn van nature vleeseters, daar zijn ze op gebouwd. ,,Hun ideale voedsel is een combinatie van spiervlees, botten en orgaanvlees. In fabrieksvoer, zoals brokjes, zitten veel plantaardige stoffen. Dat geldt ook voor blikvoer. Daar zitten veel granen in en soja. Vier procent vlees is al heel wat.’’

Goed voer is een belangrijk onderwerp voor Tannetje. Daarnaast trekt ze ten strijde tegen onnodig vaccineren van huisdieren. Vaak hoeven ze niet ingeënt te worden, omdat ze al genoeg antistoffen hebben, zegt ze. Of dat het geval is, kan ze vaststellen met een test op een druppel bloed van het dier. Vaccineren is niet ongevaarlijk, aldus Tannetje. ,,Er zijn - soms ernstige - bijwerkingen. Volgens fabrikanten is daar 0,2 procent kans op, volgens mij 2 procent.’’

De alternatieve dierenarts uit Otterlo krijgt steeds meer bekendheid. Ze wordt gevraagd om lezingen te houden in grote delen van Nederland en in België. Die gaan over voedsel, vaccineren en kruidentherapie. Op internetfora over honden en katten wordt regelmatig haar naam genoemd. ,,Ik merk iedere dag dat ik op de goede weg zit’’, zegt ze. ,,Honden en katten die weer vlees en botten krijgen, fleuren op, hun klachten gaan weg, ze krijgen een betere vacht en bespiering; ze worden levenslustiger.’’
Bron: http://epaper.bdu.nl/edestad/epaper/11389545.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
:ok:
yuri36
Zeer actief
dwergpoedel

Hazards posed by meat-based diets

The health hazards of commercial meat-based pet foods are extensive, and difficult to avoid. They may include slaughterhouse waste products; 4-D meat (from dead, dying, diseased or disabled animals); old or spoiled supermarket meat; large numbers of rendered dogs and cats from animal shelters; old restaurant grease, complete with high concentrations of dangerous free radicals and trans fatty acids; damaged or spoiled fish, complete with dangerous levels of mercury, PCBs and other toxins; pathogenic bacteria, protozoa, viruses, fungi and prions, and their associated endotoxins and mycotoxins; hormone and antibiotic residues; and dangerous preservatives. The combined results are rendered so delicious to cats and dogs by the addition of ‘digest’ - a soup of partially dissolved chicken entrails - that more than 95% of companion animals subsist primarily on commercial meat-based diets.

Unsurprisingly, diseases described in the scientific literature following long-term maintenance of cats and dogs on commercial meat-based diets include kidney, liver, heart, neurologic, eye, muscoloskeletal and skin diseases, bleeding disorders, birth defects, immunocompromisation and infectious diseases. As a practicing veterinarian I agree that so-called degenerative diseases such as cancer, kidney, liver and heart failure are far more common than they should be, and that many are likely to be exacerbated or directly caused by the numerous hazardous ingredients of commercial meat-based cat and dog diets.

Vegetarian diets: a healthy alternative

On the other hand, studies and numerous case reports have shown that nutritionally sound vegetarian companion animal diets appear to be associated with the following health benefits: increased overall health and vitality, decreased incidences of cancer, infections, hypothyroidism, ectoparasites (fleas, ticks, lice and mites), improved coat condition, allergy control, weight control, arthritis regression, diabetes regression and cataract resolution.

Although reports of animals that have been harmed by nutritionally inadequate vegetarian (and meat-based) diets do exist, these are of little scientific relevance to an examination of the viability of nutritionally sound vegetarian diets. There is no scientific reason why a diet comprised only of plant, mineral and synthetically-based ingredients cannot be formulated to meet all of the palatability, nutritional and bioavailability needs of the species for which they are intended. In fact, several commercially-available vegan (no animal product) pet diets claim to do so, and have jointly supported a healthy population of thousands of vegan cats, dogs and ferrets (who are also naturally carnivorous) for many years.

The number of people who have become vegetarian for the sake of the animals, the environment, or their health, is very large (see http://www.VeganOutreach.org" onclick="window.open(this.href);return false; if you’re still unconvinced of the merits of vegetarianism for you and the world around you). The amount of good this has done is barely calculable. Yet most of these caring people nevertheless continue to feed their companion animals meat-based diets, in many cases causing as much harm as if they themselves ate meat (the average medium-sized dog or three cats consumes roughly the same quantity of meat as a human). They choose to do so out of fear of adverse health consequences of vegetarian companion animal diets, and ignorance of how these might be avoided.

(http://www.vegepets.info/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Muk

yuri36 schreef:Ik vraag me echt af wat er mis is met je Muk.

Je zit duidelijk niet lekker in je vel! Normale mensen bemoeien zich niet met woordenwisselingen van anderen met als enig doel het vuurtje nog wat aan te wakkeren.

Misschien doet het je goed je hart eens te luchten, ik heb alvast een luisterend oor voor je gezocht:

http://www.sensoor.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik ben niet haatdragend, mocht je je om wat voor reden dan ook rot voelen, en erover willen spreken, dan mag je me altijd contacteren.
Ik zit prima in mijn vel, je inschattingsvermogen is wat dat betreft niet juist. Maar ik vind het vreemd als iemand een ander meteen bitch noemt, zoals jij doet nadat iemand jou voor een idioot heeft uitgemaakt. That's all en daar reageer ik op.
Ben ook niet haatdragend op een paar uitzonderingen buiten het forum na dan. Ik heb zeker geen behoefte om je te contacteren. Maar goed, ik geniet van het mooie weer en heb het wel weer gezien hier.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Afbeelding
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Muk

Jaap* schreef:Afbeelding
Dat helpt ook niet echt natuurlijk. :pffff:
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Hier wordt gedeeltelijk Darf Eko gegeten.
En ik heb blikvoeding gekocht van Defu Biofood, die hebben ook een brok.
En ik heb een zak Yarrah sensitive kip/rijst staan, die is nog niet open, ik heb dus geen idee of het wat is om eerlijk te zijn.
Ook ik zat nml met de gewetenskwestie.
Omdat de honden hier in de ochtend een schep blikvoer met een handje brok krijgen, vond ik dat dat ook diervriendelijk zou moeten zijn. Dus vandaar.

En Romeo krijgt geen Darf eko, maar Smuldier, omdat hij absoluut geen rauw bot (ook niet gemalen) meer verdraagt, hij krijgt er klachten van (maag)
:zweep:
twinmom-jess
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador en Cardigan Welsh Corgi

Ongelezen bericht door twinmom-jess »

yuri36 schreef:

Jongen, ik geloof dat dit meer over jou zegt dan over mij. :19:
Ik vind het gewoon reuze irritant dat iemand een serieuze discussie begint over voer en dat jij dan weer dom begint te ouwehoeren.
Ik lees graag informatieve topics om wat op te steken en dan moet jij het weer verknallen, voor iedereen.
We weten je standpunt nu wel, je hoeft echt niet meer elk topic hier te komen vervuilen met je asociale houding en domme citaten. Die hele discussie hebben we nu wel gehad.
Het interesseert me werkelijk geen reet of jouw honden met de konijnen mee eten of niet. :pffff:
Ieder zijn ding.
Respect voor elkaar en elkaars mening, daar kom je verder mee. Laat iedereen lekker zin zn waarde.
Al ben ik bang dat dat teveel gevraagd is bij jou.
Groetjes Jessica en een lik van Brego en Aslan
Afbeelding
Sarah5
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle

Ongelezen bericht door Sarah5 »

Annemarie1961 schreef:http://www.darf.info prima spul, biologisch en normale prijs
Helemaal mee eens en ook nog eens helemaal on topic :D
Inc

Ongelezen bericht door Inc »

yuri36 schreef:
dagmar88 schreef: Volgens Yuri is een hond geen carnivoor :F:
Een konijn.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

bennie schreef:Nog een toepasselijk artikel gisteren in de krant van Ede:
‘Voer voor carnivoren’

:ok: en in het NL
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”