je kan een donatie doen aan een poolse dameforestmeisje schreef:Ik heb nog een lade vol meiden, als jullie wat nodig hebben gil maar!! Ik kan nog wel wat missen
nee hoor grapje
ze spuugt ze gewoon uit :N:
Moderator: moderatorteam
je kan een donatie doen aan een poolse dameforestmeisje schreef:Ik heb nog een lade vol meiden, als jullie wat nodig hebben gil maar!! Ik kan nog wel wat missen

Dan nam ik dat aanbod maar aan of ik ging aan de smuldierBrowny schreef:je kan een donatie doen aan een poolse dameforestmeisje schreef:Ik heb nog een lade vol meiden, als jullie wat nodig hebben gil maar!! Ik kan nog wel wat missen![]()
nee hoor grapjeze moet gewoon aan dr brokken wennen alleen hoe weet ik nog niet
![]()
ow dat is niet voor mijn hond haha Browny krijgt alleen KVV, maar ik heb een zwerfhond uit polen als opvang totdat ze een baasje heeft en voor haar heb ik een zak brokken meegekregen omdat ik het niet kan permitteren, ze is ook nogal een flink formaatMarjoleine schreef:Dan nam ik dat aanbod maar aan of ik ging aan de smuldierBrowny schreef:je kan een donatie doen aan een poolse dameforestmeisje schreef:Ik heb nog een lade vol meiden, als jullie wat nodig hebben gil maar!! Ik kan nog wel wat missen![]()
nee hoor grapjeze moet gewoon aan dr brokken wennen alleen hoe weet ik nog niet
![]()
Waarom moet ze aan brokken wennen trouwens?
Als ze het niet lust, is dat duidelijk lijkt me

Mja geen idee eigenlijk hoe dat zitMarjoleine schreef:Dan kunnen ze ook best smuldier betalen

vrijdag wordt het voer al geleverd dus komen ze toch vakerdogluna schreef:Bezorger is hier net weg,ze komen nu 1 x per 14 dagen in Lelystad