Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wij hebben ook een tijd gesukkeld met chronische oorontstekigen.
Na een test bleek dat hij oormijt te hebben (uit het nest mee gekregen).
Na een behandeling met Optiderm oorzalf en pijnstiller Norocarp en Stronghold is hij helemaal van de ontstekingen af gekomen.
Nu heeft hij prachtige oren die je eigenlijk niet schoon hoeft te maken.
Oh wat waren wij gelukkig met een hond die niet meer liep te schudden met z'n kop en scheef liep van pijn de in z'n oren.
Nu krijgt hij preventief in de winter 1 keer in de 6 weken Stronghold en in de zomer periode 1 keer in de 4 weken.
Beterschap!
ja hij heeft al van alles gehad en moet zeggen nu hij otiderm heeft gehad is het heel snel een stuk minder en volgens de da vandaag helemaal schoon oor aan over gehouden
maar voor hoelang het gaat duren weet ik niet
Na een behandeling met Optiderm oorzalf en pijnstiller Norocarp en Stronghold is hij helemaal van de ontstekingen af gekomen.
Oh wat waren wij gelukkig met een hond die niet meer liep te schudden met z'n kop en scheef liep van pijn de in z'n oren.
Nu krijgt hij preventief in de winter 1 keer in de 6 weken Stronghold en in de zomer periode 1 keer in de 4 weken.
Beterschap!
ja hij heeft al van alles gehad en moet zeggen nu hij otiderm heeft gehad is het heel snel een stuk minder en volgens de da vandaag helemaal schoon oor aan over gehouden
Ik hoop van harte dat de oren lang schoon blijven.
Is nu wel of niet op oormijt gecheckt.
Stonghold voorkomt oormijt en andere huismijten.
Beterschap!
Ik hoop van harte dat de oren lang schoon blijven.
Is nu wel of niet op oormijt gecheckt.
Stonghold voorkomt oormijt en andere huismijten.
stronghold heeft hij en de rest hier pas nog gehad
en het is geen oormijt
het enige wat ik weet dat het chronische oorontsteking is
frank-bobby schreef: ja hij heeft al van alles gehad en moet zeggen nu hij otiderm heeft gehad is het heel snel een stuk minder en volgens de da vandaag helemaal schoon oor aan over gehouden
frank-bobby schreef:
stronghold heeft hij en de rest hier pas nog gehad
en het is geen oormijt
het enige wat ik weet dat het chronische oorontsteking is
Ik duim dat ze schoon blijven............beterschap.