**Nancy** schreef:Het was beide keren dezelfde d.a.
De 2de keer voelde ze inderdaad "iets" zitten en nam toen actie.
De 1ste keer zaten ze waarschijnlijk nog in de maag,
en omdat daar nog eten enzo inzat,is dat moeilijk te voelen....
Senna gaf "normaal" overgeefsel over,zat geen bloed of niks bij.
Wij hadden dus toen ook het idee dat het gewoon een vrusje kon zijn.
Als er bloed ofzo bijzat dan had ik zeker meteen een foto gewild...........maar alles wees op een onschuldig virus
Ah oke, dan is jouw verhaal wel iets anders dan bij mij.
Bij Romeo zat het eerst niet in de maag, want van een stukje bullenpees is hij niet ziek.
Dus het zat al die tijd al vast in zijn darmen.
In principe zat er ook geen bloed in zijn braaksel dat aanleiding gaf tot paniek.
Het zag eruit als kleine beetjes bloed door geknapte bloedvaatjes door het overmatig braken.
Dus ik maakte me daar eerst niet echt zorgen over, aangezien ik dit al eens eerder in zijn braaksel tegen ben gekomen toen hij heel erg misselijk was door zijn maagklachten en een takje van een peer op had gegeten en uitgespuugd.
Iig ben ik heel blij dat alles nu achter de rug is, en dat hij kan gaan herstellen.
Hij heeft veel dorst, maar mag niet teveel drinken in één keer, dus telkens een paar slokjes krijgt hij van me.
En hij heeft ook al een paar likjes blikvoeding gekregen, eigenlijk mocht dat pas later op de avond, maar hij heeft ineens vreselijke honger, en ik ben veel te bang dat hij straks gal gaat spugen door de lege maag.
Dus toch maar een paar likjes gegeven puur om dat te voorkomen.
Medicatie heeft hij inmiddels ook van me gekregen, en dat is netjes binnen gebleven.
Het gaat dus duidelijk een heel stuk beter nu!