Tiny schreef:Jij woont niet in Den Haag toch?
Nee, in Zwijndrecht.
Moderator: moderatorteam
ja de remmen zijn kappot, dus dat ga ik je niet aan doen! Mezelf overgens ook niet, en marc is dan zowiezo nog niet thuis van t werk en ik heb geen rijbewijs...Paulala schreef:Ayurveda schreef:He jeetje wat verschrikkelijk!
Ik heb helaas op t moment geen auto tot mn beschikking (die is kappot) anders had ik heus wel willen helpen!
heeeeeeeeeeeeeeeel veel beterschap voor Romeo!!!!!!
Ontzettend lief van je.
Maar ik vind vast wel vervoer, desnoods bel ik een taxi.

Niet echt in de buurt, anders had ik met liefde voor je gereden, zelfs vannacht mocht dat, onverhoopt, nodig zijn.Paulala schreef:Tiny schreef:Jij woont niet in Den Haag toch?
Nee, in Zwijndrecht.
yuki schreef:Wat een zorgen om je lieve kereltje![]()
Dat rare gedrag heb ik ervaring mee toen mijn hondje ook een paar dagen spuugde en niets binnenhield en een injectie en tabletjes voor de misselijkheid kreeg. Zeer raar en afwijkend gedrag, ik dacht dat hij acuut last van dementie had gekregen, bleek dat hij bij die paar % hoorde die hallucinaties kreeg van het antimisselijkheids medicijn!! Dat gedrag ging dus over na het stoppen met die medicatie.
Ik gaf hem beetje gekookte kalkoen met wat nat en wat witte rijst. Het meeste kwam er de eerste dagen uit maar niet alles. Verder had hij geen koorts, maar zat juist laag in zijn temperatuur, ook ondertemperatuur kan een indicatie zijn. Bloed wees niets, tot weinig uit, maar rontgen wees op wat lucht in de darmen. Wat het is geweest achteraf weten we niet, het was na een paar dagen over. IK hoop dat Romeo snel opknapt, je kunt je er zo beroerd van voelen je hondje zo ziek te zien.

Paulala schreef:yuki schreef:Wat een zorgen om je lieve kereltje![]()
Dat rare gedrag heb ik ervaring mee toen mijn hondje ook een paar dagen spuugde en niets binnenhield en een injectie en tabletjes voor de misselijkheid kreeg. Zeer raar en afwijkend gedrag, ik dacht dat hij acuut last van dementie had gekregen, bleek dat hij bij die paar % hoorde die hallucinaties kreeg van het antimisselijkheids medicijn!! Dat gedrag ging dus over na het stoppen met die medicatie.
Ik gaf hem beetje gekookte kalkoen met wat nat en wat witte rijst. Het meeste kwam er de eerste dagen uit maar niet alles. Verder had hij geen koorts, maar zat juist laag in zijn temperatuur, ook ondertemperatuur kan een indicatie zijn. Bloed wees niets, tot weinig uit, maar rontgen wees op wat lucht in de darmen. Wat het is geweest achteraf weten we niet, het was na een paar dagen over. IK hoop dat Romeo snel opknapt, je kunt je er zo beroerd van voelen je hondje zo ziek te zien.
Het gedrag liet hij zien voor hij medicatie heeft gehad.
Het gaat nu best weer aardig met hem gelukkig.
Hij ligt ontspannen op het kleed in de woonkamer en ik heb een fleecedeken over hem heen gelegd, dat vindt hij altijd fijn.
Hij wil zelfs geen tonijn uit blik, dat is iets dat hij altijd met liefde eet, dus kip/kalkoen hoeft hij al helemaal niet nu.
Ik hoop heel erg dat het ook bij Romeo ineens weer over zal zijn.
Morgen ochtend kan ik iig terecht bij een dierenarts waar ik inmiddels aardig vertrouwen in heb.
Hij heeft me verzekerd dat hij Romeo morgen helemaal binnenstebuiten zal keren (spreekwoordelijk gezegd natuurlijk).
Hij gaat echt heel hard zijn best doen om te vinden wat er mis is.

Hij wil niet naast me liggen, hij zoekt steeds een rustige plek op waar hij alleen is, maar wel in mijn buurt.yuki schreef:
Sterkte vanavond en vannacht, ik ga heel hard voor jullie duimen. Kan hij naast je slapen vannacht? Ben je alleen? Wens jullie een rustige en succes v oor morgen!

Gelukkig dat hij nu ontspannen lijktPaulala schreef:Hij wil niet naast me liggen, hij zoekt steeds een rustige plek op waar hij alleen is, maar wel in mijn buurt.yuki schreef:
Sterkte vanavond en vannacht, ik ga heel hard voor jullie duimen. Kan hij naast je slapen vannacht? Ben je alleen? Wens jullie een rustige en succes v oor morgen!
Als hij wil kan hij gewoon naast me op de bank of naast de bank komen liggen.
Ik ben idd alleen doordeweeks, mijn vriend is vrachtwagenchauffeur.
Bedankt voor je lieve berichtje.
Ik ben op dit moment erg opgelucht dat Romeo nu echt ontspannen ligt te slapen.
Echt heerlijk om te zien.
Graag gedaan hoor..Paulala schreef:Lief dat je zo meedenkt.
Hij heeft idd geslapen, en nu ligt hij weer heel ontspannen.
Zijn buik is eerder heel ingevallen, hij is de afgelopen weken ook iets afgevallen, terwijl hij meer is gaan eten.
Zijn slijmvliezen hield ik al in de gaten, die zijn mooi roze gelukkig.