yuri36 schreef:Is niet bedoeld om jouw schuldig te doen voelen. Iedereen maakt zijn eigen keuzes en jij zelf zit in de omstandigheden en kent de situatie het beste.
Het enige wat direct in me opkwam, was dat ik in zo'n situatie onmiddellijk zou willen weten of er geen ernstige breuken / interne bloedingen zouden zijn. En zoiets kun je vaak alleen maar met beeldvorming vaststellen.
Maar nogmaals, het is geen kritiek op jou, jij hebt dit helaas moeten meemaken en jij was in de beste positie om te oordelen wat het beste was.
Overigens, wij hebben nu nog een poedel/maltezer en tot twee maanden gelezen hadden we ook een kruising chihuahua (helaas aan kanker overleden). Ze zijn 6 jaar samen geweest, de laatste twee jaar ging het al wat beter samen, maar de eerste jaren waren erg moeilijk met die twee samen. Het eerste half jaar vloog zelfs het bloed tegen het behang en we hebben ook regelmatig bij de dierenarts gezeten omdat er weer eentje een poot in haar oog had gehad.
Wij moesten ze altijd apart voeren. Eentje de gang op en dan de ander voeren, daarna wisselen en de ander de gang op.
Koekjes gaven we weleens samen, maar als ze niet allebei tegelijk de koekjes op hadden, dan was het link.
Misschien dat ook verstandiger is als je ze apart voert/koekjes geeft?
Het is gisteren allemaal in overleg gegaan met de DA. Quincy heeft echt op het randje gelegen. Je zag hem zo wegzakken maar gelijk daarna zag je hem vechten want natuurlijk was het zijn tijd nog lang niet

Als een hondje dan zover heen is en al zover in shock is wil ik hem niet naar een voor hem geen fijne plek brengen. Quincy kan nogal eens mensenschuw zijn en gisteren was ik er blij om want op dat moment merkte ik dat er nog leven in zat en dat hij echt nog niet op zou geven. Ik wil hem dan niet nog meer stres geven om hem en in de auto te stoppen en op de tafel bij de DA te leggen, ook de DA vond dit geen slim plan trouwens.
Normaal gaat dit allemaal ook helemaal niet zo, natuurlijk niet anders was ik wel gek geweest om ze zo samen een snoepje te geven :N: Eten/ drinken/ spelen, het gaat normaal allemaal goed niks aan de hand. Als er hier tot bloedens toe dingen zouden gebeuren zou ik mezelf echt wel achter m'n oren krabben en zorgen dat dat niet meer gebeuren zou.
Wat ik trouwens wel een beetje jammer vind, en dat is niet naar jou toe bedoelt hoor of perse naar iemand die in dit topic gereageerd heeft, is dat mensen Jara blijkbaar ineens een monster vinden om haar reactie. Ik heb nou van een paar mensen een berichtje gehad dat haar gedrag om dit niet normaal is

Beetje jammer als dat zo over je eigen hond gezegd wordt, er is helemaal niks raars aan Jara. Jara is in mijn ogen nog steeds dat zelfde lieve meisje als ze was voor dit gebeurd is. Ze is een hond, net zoals Quincy en geen eng of agressief meisje