dichterbij werd niet echt duidelijker

Moderator: moderatorteam

Nou zeker! Ik ben nogal een paniekdoos en denk aan schimmel, schurft en andere enge dingen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon een dik beschadigd oogje zijn. Ze gingen ook nogal tekeer met spelen :N:TeamWork schreef:Ik denk dat je het ergste al achter de rug hebt, er komt nu geen rommel meer uit.
Die schilfertjes zullen ook weer verdwijnen, er komt dan weer gezonde huid tevoorschiijn. Tot zover mijn gedachteMaar of je er iets aan hebt
Jij bent ook niet zo paniekerig als het om jezelf/andere mensen gaat?TeamWork schreef:Nou, een bezoekje kan echt zeker wachten hoor! Ben je gek!
Ha, kan je deze paniekdoos de hand schudden hier( als t om de honden gaat)
Er komt geen pus meer uit gelukkig!Emma schreef:ik zou het oog even druppelen met een zelfgemaakte zoutoplossing. gewoon wat zout oplossen in een klein glaasje, dan met een wattenstokje wat oplossing erop, en in het oogje druppelen. als er tenminste nog pus uitkomt. anders niet.
de plekjes eromheen zou ik even aankijken. maar dat schilverige, is dat ook van het wilde spelen ? of heeft Gollum wat opgelopen?
Nee, wat mezelf betreft echt niet. Maar pas hadden de honden hier gevochten en Luna's oog was echt vies beschadigd.(tand was onder haar bovenste ooglid terecht gekomen, echt goor) Ik heb er een week buikpijn van gehad omdat ik dacht dat ze verminkt bleefGollum schreef:Jij bent ook niet zo paniekerig als het om jezelf/andere mensen gaat?TeamWork schreef:Nou, een bezoekje kan echt zeker wachten hoor! Ben je gek!
Ha, kan je deze paniekdoos de hand schudden hier( als t om de honden gaat)![]()
Het is heel stom maar ik krijg lichtelijke hyperventilatie als er iets met Gol gebeurd, terwijl ik bij een jongetje die een gat in zijn hoofd viel en onder het bloed zat heel koelbloedig heb gehandeld
het kan inderdaad best zijn dat Gollem wat last had van haar oog, en daarom met haar poot eraan heeft gewreven. en dat het meer geiriteerd is geraakt.Gollum schreef:Er komt geen pus meer uit gelukkig!Emma schreef:ik zou het oog even druppelen met een zelfgemaakte zoutoplossing. gewoon wat zout oplossen in een klein glaasje, dan met een wattenstokje wat oplossing erop, en in het oogje druppelen. als er tenminste nog pus uitkomt. anders niet.
de plekjes eromheen zou ik even aankijken. maar dat schilverige, is dat ook van het wilde spelen ? of heeft Gollum wat opgelopen?
Dat schilferige twijfelde ik dus ook over, ik vraag me af of het komt doordat ik haar oogje steeds heb schoongemaakt met een wattenschijfje. Het oogsmeer zat af en toe overal dus ik maakte dat hele gebiedje steeds schoon. Ze wreef er ook af en toe over met haar poot, misschien heeft ze het nog meer beschadigd daardoor. Of ze heeft iets opgelopen
Maar wat dan? En waarom alleen daar?
Ik zie haar er af en toe aan wrijven, dan pak ik een washandje en wrijf ik het een beetje, dat helpt. Beter dan dat ze haar nagel in haar oog stopt :N:Emma schreef: beterschap met Gollum. zal best wel weer overgaan. je merkt het zelf wel als het erger wordt. kun je altijd nog langs de DA. krabd Gollum er eigenlijk veel aan?