Zo, we zijn weer terug.
Lichamelijk onderzoek gaf aan dat haar elleboog erg pijnlijk is, zeker bij strekken, en ook erg warm vergeleken met de andere poot.
Reden dus voor foto's.
Elleboog en schouder vol artrose, maar dat is eigenlijk niets nieuws, maar er is een 'onrustig' stuk te zien op de foto's bij de elleboog.
De dierenarts zei dat het artrose kan zijn, maar gezien de grilligheid en abrupte afscheidingen in dat stuk, dat het zorgelijk is en hij neigt richting botkanker... afijn hartverzakking dus, al hou je er rekening mee, maar toch.
De dierenarts wilde de foto's laten zien aan de orthopeed (die daar werkt, dr Krooshof) en ik zou gebeld worden. Maar toen ik bij de balie stond, zag ik de orthopeed al naar binnen gaan en ben ik dus even blijven hangen hopend op meer nieuws.
De orthopeed denkt eerder in de richting van artrose en minder sterk aan botkanker, maar het is allemaal niet zeker.
Voor nu krijgt ze de volle dosis Previcox, haar wel in beweging laten, dus blijven wandelen, en wat fysio oefeningen doen.
Een week bekijken en als ze dan nog zo mankt, worden er nieuwe foto's gemaakt om het met elkaar te vergelijken.
Dus geen zekerheid nog