Pa en ma kunnen ze in het nieuwe huis niet kwijt, en weggooien vond ik eigenlijk zonde, dus heb ik ze maar genomen

Bijzonder mooi zijn ze niet maar wel een beetje bijzonder toch? Weggooien kan altijd nog
Moderator: moderatorteam

Ik klim even op een stoel om ze weer even van de kastjes te pakkenmariabel schreef:staat er ook nog een merk onderop ?

Dat heb ik met een klok die van mijn opa is geweest. Een hele aparte met een slinger als zon, dan romeinse zuilen, hij is goudkleurig en ik ben niet zo van het goud, maar opa was altijd zo voorzichtig met die klok, niemand mocht er aan komen. Hij had hem gekocht bij zijn broer die een juwelierszaak had en ook deze klokken verkocht, volgens zeggen een uniek exemplaar. Bij die vrouw van die broer (mijn oudtante dus) ben ik als kind regelmatig op bezoek geweest. Die man was toen al overleden en ze hebben nooit kinderen kunnen krijgen, Tante Bep was altijd dolblij als ik daar langs ging, en ik vond het leuk omdat ze dieren had (2 perzen en een poedel Loekie, die overigens niet in model werd geknipt en op een klein bouviertje leekMarion. schreef:Ik vind ze ook prachtig! Zo heeft mijn schoonmoeder in huis zo'n ladenkastje aan de muur met al die teksten op de laatjes. Die krijg ik heeft ze beloofd![]()
(is ook al van de oma van Pieter, schoonmoeder woont nu in dat huis)

Nou hier nog zo eentje.renee-uk schreef:ik vind ze niet wel wat hebben ik vind ze geweldig!
Maar ik hou helemaal niet van die Blokker/Xenos/Marskramer/Ikea spullen die iedereen heeft