Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Sinds enkele dagen heb ik blauwe tijger garnalen. Vandaag eens gekeken of ze wortel lekker vinden. Niet echt een groot succes geloof ik, maar wel wat leuke foto's kunnen maken.
de visjes vinden het interessanter, maar die willen niet op de foto
Ha, daar zijn de knapperds! Wortel..ik hoor ze roepen "we zijn geen konijn!"
Overigens; spagettie ongekookt vinden ze wel erg lekker en bv een stukje komkommer ( goed schoonmaken ivm bestrijdingsmiddel) of een erwtje vinden ze dat weer wel zalig!
Eline* schreef:Overigens; spagettie ongekookt vinden ze wel erg lekker
Hoe ben je daar nou achter gekomen?
Je liep naar de keuken met een open pak Honig en struikelde over Nelson die achter de kat van de buren aanzat en toen met een grote zwaai....enz?
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
vandaag had ik er een stukje sperzieboon in. dat vonden ze niet echt wat geloof ik.
de wortel was gister toch nog best te doen geloof ik hoor. toen ik hem 's avonds weg haalde schoot er 1 af. ze bleven er toch steeds naar terug komen.
echt zo leuk vind ik het
ik hoef trouwens niet erg bang te zijn dat de vissen (alle) jonkies op eten. een granulaat korreltje is al te groot voor ze. die moet eerst weken voor ze het kunnen eten