En ze staat er in met een fotootje.
Helemaal leuk!!
Moderator: moderatorteam

Ja nou morgen dan misschien hoor. Moet straks werken en nu eerst even eten.Nanna schreef:Inscannen en hier plaatsen

Ik ben nog steeds lid van de VDH én van mijn KringgroepCash schreef:Ja nou morgen dan misschien hoor. Moet straks werken en nu eerst even eten.Nanna schreef:Inscannen en hier plaatsen
Leuk dat een aantal mensen hier het blad hebben.
Het stukje is niet zo heel groot hoor, stelt niet zoveel voor. haha.

Nou lees het dan maar niet want dan valt het je vies tegen.Nanna schreef:Ik verwacht er reuze veel van, anders.Cash schreef:Het stukje is niet zo heel groot hoor, stelt niet zoveel voor. haha.

wow!renee-uk schreef:Ik ben nog steeds lid van de VDH én van mijn KringgroepCash schreef:Ja nou morgen dan misschien hoor. Moet straks werken en nu eerst even eten.Nanna schreef:Inscannen en hier plaatsen
Leuk dat een aantal mensen hier het blad hebben.
Het stukje is niet zo heel groot hoor, stelt niet zoveel voor. haha.

Nou en, ik vond het toen ook heel leuk toen die twee van mij in Hondenleven stonden bij een stuk over de duitse herder en ik een paar foto'tjes had ingestuurd waarvan er 1 dus werd geplaatst.Cash schreef:Het stukje is niet zo heel groot hoor, stelt niet zoveel voor. haha.
Dank je!!Mizzsylver schreef:als je t over de duvel hebt, hij viel net in de busleuk stukje!

Het is echt een moetje hoor. Hoop binnenkort VZH examen te doen, ben nu lid van een NVBH en dus niet meer NBG lid. Dus bij gebrek aan beter dan maar VDH lidMizzsylver schreef:ik zag jouw erin staan en dacht nog ze is weer van dr geloof gevallenduitse herder schreef:na jaren geen lid te zijn geweest van de VDH, toch weer lid geworden (wegens examens etc). vandaag de 1e clubblad weer in de bus gehad en ik zag meteen hera staanMooi verhaal!
Ja ja. bij Ann vandaan.renee-uk schreef:wat mooi geschreven Estelle
Ik wist trouwens niet dat Hera een 'Simba' fokproduct was, wat leuk ook om dat te lezen.