Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hond bijt voor tweede keer
Moderator: moderatorteam
-
Miriam Bosman
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Husky
Re: hond bijt voor tweede keer
Grappig dat veel mensen hier adviezen geven zonder de hond gezien te hebben in de situatie. Dat je voorlopig kinderen weg moet houden bij deze hond is duidelijk dus vooral voorkomen op meer en vervolgens een goede gedragsteherapeut inschakelen lijkt mij de enige oplossing. Die kan beoordelen hoe wat waarom en een behandelplan opstellen.
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, dat was de vraag toch?Miriam Bosman schreef:Grappig dat veel mensen hier adviezen geven zonder de hond gezien te hebben in de situatie.
Enne, heb jij de hond wel gezien dan? Zo nee, wat doe je hierboven? 't Lijkt me een adviesMiriam Bosman schreef:Dat je voorlopig kinderen weg moet houden bij deze hond is duidelijk dus vooral voorkomen op meer en vervolgens een goede gedragsteherapeut inschakelen lijkt mij de enige oplossing. Die kan beoordelen hoe wat waarom en een behandelplan opstellen.
-
Miriam Bosman
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Husky
doe effe normaal joh, get a life en ga even iets anders zoeken als je gefrustreerd bent en het kwijt moet.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Miriam Bosman schreef:doe effe normaal joh, get a life en ga even iets anders zoeken als je gefrustreerd bent en het kwijt moet.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
HuhMiriam Bosman schreef:doe effe normaal joh, get a life en ga even iets anders zoeken als je gefrustreerd bent en het kwijt moet.
Jij hebt commentaar op het feit dat ze die hond niet gezien hebben en advies geven.
Vervolgens geef je zelf advies en dan moet zij iets anders zoeken omdat ze gefrustreerd is????

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
renee-uk schreef:Miriam Bosman schreef:doe effe normaal joh, get a life en ga even iets anders zoeken als je gefrustreerd bent en het kwijt moet.
Vaag
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- daywalker
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog - Mechelse Herder - Akita -
- Aantal honden: 4
De hond reageerd op de enige manier die hij kent, hij zal best gewaarschuwd hebben, maar helaas begrijpen kinderen de signalen die een hond geeft niet en dit kan leiden tot een situatie zoals zich nu heeft voorgedaan. NOOIT kinderen alleen laten met een hond is een gouden regel die jammer genoeg te weinig gehanteerd wordt.
Een hond hebben is geweldig en verrijkt je leven en dat van het gezin, maar het brengt nu éénmaal ook veel verantwoordelijkheid met zich mee.
Een hond hebben is geweldig en verrijkt je leven en dat van het gezin, maar het brengt nu éénmaal ook veel verantwoordelijkheid met zich mee.
mijn vrienden zie je niet, die staan achter me
-
cin79
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Shih Tzu, Maltezer, American Pitbull Terrier, Bandog,....
Dit is niet meer snauwen maar gewoon bijten. Apart houden van de kinderen.
- Maantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
deze ben ik het mee eens,ik zou als er visite is de kinderen bij deze hond weg houden,of dus een hekje,of toch de hond even in een(bench) of keuken,ik heb dus zoals de meeste al gelezen hebben zelf 5 kinderen en snuf een mechelse herder pup,en ik leer de kinderen dus dat ze haar met rust laten,en we hopen dat ook snuf straks veel leerd,maar ik vind ook dat de meeste mensen reageren die hond weg,maar ook kinderen kunnen je iets leren of afleren!!Nanna schreef:Apart houden. Zo moeilijk is dat niet want de kinderen komen alleen maar op visite en wonen daar niet.
Ik houd mijn teckel ook weg van kinderen omdat ze er niet mee vertrouwd is. Ze zal ze in eerste instantie ontlopen maar als ze achter haar aan gaan lopen vangen weet ik zeker dat ze dat olifantengebit erin pleurt
En omdat ik geen ogen van voren en van achteren heb en een beetje normaal en ontspannen met de visite om wil gaan, vertrekt Simone naar boven. Onder het dekbed.