Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vertrek puppen.....
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
vertrek puppen.....
zo, de xHH pups zijn vandaag al weer 7 wk,
dus de eerste 2 zijn zojuist al weer vertrokken en de volgende komt zo kiezen....
mn nestkeuze bij de reutjes is ook vertrokken, naar een top baasje die ook al een reutje uit mijn E-nest heeft (ook toen hadden we dezelfde keuze)...
de mensen die nestkeus hadden zijn met hun tijgertje vertrokken, nu nog ff wachten tot 1500-1600 voor de 3de keus....dan nog 2 die een weekje langer blijven omdat ze op t vliegtuig gaan & nog 1 heer die nog zoekende is....
vanaf morgen mag ik dus ook mijn dametje mee op stap nemen naar het werk....
dus de eerste 2 zijn zojuist al weer vertrokken en de volgende komt zo kiezen....
mn nestkeuze bij de reutjes is ook vertrokken, naar een top baasje die ook al een reutje uit mijn E-nest heeft (ook toen hadden we dezelfde keuze)...
de mensen die nestkeus hadden zijn met hun tijgertje vertrokken, nu nog ff wachten tot 1500-1600 voor de 3de keus....dan nog 2 die een weekje langer blijven omdat ze op t vliegtuig gaan & nog 1 heer die nog zoekende is....
vanaf morgen mag ik dus ook mijn dametje mee op stap nemen naar het werk....
-
koentje
Re: vertrek puppen.....
wat bedoel je met die heer die zoekende is? Weet hij nog niet zeker of hij het wil of...?
En hoe voelt dat nou, pupjes die meegnomen worden?
En hoe voelt dat nou, pupjes die meegnomen worden?
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
heer die zoekende is is een vd reutjes die nog een baasje zoekt (wrs gevonden)koentje schreef:wat bedoel je met die heer die zoekende is? Weet hij nog niet zeker of hij het wil of...?
t was tijd, ze begonnen echt te knokken....tijd voor individuele aandacht, ook onze dame pak ik er zo tussenuit, die gaat vanaf morgen mee naar t werk...En hoe voelt dat nou, pupjes die meegnomen worden?
-
Gos
- Zeer actief
Kan me goed voorstellen dat je zin hebt die dame haar individuele aandacht te kunnen gaan geven! Hoop dat je puppen allemaal een topplekje krijgen en dat je veel plezier van je meiske zult hebben!
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Meiske is gisteren al mee geweest naar de kroeg/het pannekoeken restaurant.....ze lag op een gegeven moment gewoon op de bar te slapen....Gos schreef:Kan me goed voorstellen dat je zin hebt die dame haar individuele aandacht te kunnen gaan geven! Hoop dat je puppen allemaal een topplekje krijgen en dat je veel plezier van je meiske zult hebben!
er is een klein kansje dat ze daar achter de bar haar mandje gaat vinden (dan zie ik haar nog steeds 4 dagen van de week...t is nl nogal huize de zoete inval naast een restaurant, dus we komen er nogal eens)....ze waren er helemaal weg van, het zijn vrienden van ons & ze stonden eigenlijk al op de lijst voor een stb reutje uit t komende nest, maar staan ook open voor fokkersvoorwaarden & hebben herder ervaring....
-
Gos
- Zeer actief
Kijk eens aan!
Maar dan wordt er niet mee gesport?
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
gaat wel mee, baasje wil wel het eea gaan leren, maar rustig aan,Gos schreef:Kijk eens aan!Maar dan wordt er niet mee gesport?
uiteindelijk is het dan wel de bedoeling dat hij ook met haar in de beveiliging kan werken, dus wrs Bond trainen & toetsen...