2008 hond kleine enting 36,75 (dierenarts rekent hetzelfde voor volledige of kleine enting)
2009 nieuwe dierenarts: betaal de prijs van een volledige coctail 36,75, geen stickertjes in het boekje maar wel 3-4-5-6-7 omcirkelt.
2011 ik ga weer naar die dierenarts, vraag om alleen weil, is prima, betaal 28,75.
Vraag hem waarom hij volledig cocktail geeft tenzij iemand er om vraagt. Zegt ie nee, vorig jaar heb ik ook Lepto en Pi gegeven, dat staat hier....
Ik had dit van tevoren al aan hem aangegeven, dat ik het vreemd vind om ieder jaar een cocktail erin te gooien terwijl dat helemaal niet nodig en ook niet goed is voor de hond...
Nu weet ik niet wat ik moet denken:
- of hij heeft inderdaad een Lepto en Pi gegeven en dan EN de verkeerde cirkels omcirkelt EN de verkeerde prijs gerekend EN geen stickertjes geplakt
- of hij heeft wel een grote cocktail gegeven, stickers vergeten maar wel goed omcircelt en de juiste prijs gerekend en dacht nu van ach dan ben ik er maar vanaf. Over het teveel betaalde zei hij niks, dat is dan ook weer vreemd als ie nu zegt dat ie iets anders gedaan heeft dan dat er staat in het boekje
Hij heeft nu Pi en Lepto stickers van nieuwe vaccins op die oude plek geplakt, dan lijkt het te kloppen