Vandaag is mijn knapie 2e geworden in de puppyklasse op de show in Uden! Eerste keer dat we naar zoiets gingen, potje staan klungelen in de ring, verkeerde riem bij ons haha
Het stelt misschien niet zoveel voor maar ik was toch een partij trots!! Voelt gewoon als 1ste plek haha
Maar hoeveelste hij ook was geworden hij blijft zowieso mijn knappe bulldog :smile1:
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trots op Tankie!
Moderator: moderatorteam
- Tank
- Zeer actief
- Tank
- Zeer actief
Re: Trots op Tankie!
Nou het miezerde de hele tijd en we waren aan de vroege kant dus lang gewacht dat was minder
6 of 7 andere pups en ik denk morgen heb ik een foto als ze online staan dan zal ik em ook even plaatsen hier.
Maar wat zo leuk is ik had echt niet het idee dat we een kans maakten alle andere mensen zagen er zo professioneel uit met aanhangwagens met logo's enzo en hele crew erbij.. dus was wel een verrassing haha
6 of 7 andere pups en ik denk morgen heb ik een foto als ze online staan dan zal ik em ook even plaatsen hier.
Maar wat zo leuk is ik had echt niet het idee dat we een kans maakten alle andere mensen zagen er zo professioneel uit met aanhangwagens met logo's enzo en hele crew erbij.. dus was wel een verrassing haha
- Roompie
- Zeer actief
- Aantal honden: 1