Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

GEZOCHT: Nieuwe baas

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: GEZOCHT: Nieuwe baas

Ongelezen bericht door EstherK »

miekmiek schreef:beetje kattenstront en slootwater, kom op zeg, dat is nog niets. bij mensenstront mag je pas beginnen met klagen. :pffff:

:mrgreen:
Inderdaad. Toen Benthor, na een enorme mensendrol met de natte kruimels nog in zijn baard, achter mij in de auto zat en zijn kop gezellig op mijn schouder wilde leggen, TOEN had ik reden tot klagen. :mrgreen:
Irisz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irisz »

EstherK schreef:
miekmiek schreef:beetje kattenstront en slootwater, kom op zeg, dat is nog niets. bij mensenstront mag je pas beginnen met klagen. :pffff:

Inderdaad. Toen Benthor, na een enorme mensendrol met de natte kruimels nog in zijn baard, achter mij in de auto zat en zijn kop gezellig op mijn schouder wilde leggen, TOEN had ik reden tot klagen. :mrgreen:
Oh gadver. :N:
Haha, ik ben duidelijk niks gewend. Luna is helemaal niet zo'n ransbal. Die rolt nergens in, eet niks en als er modder ligt, loopt ze er met een grote boog omheen. En nu zit ik met Xavi en dat is dus echt een varken. :F:
Maar inderdaad...ik ben in dat geval blij dat het kattenpoep was en geen mensenpoep...brrr... :N:
Iris
Xavi & Focus

* Luna *
Forever loved and in my heart..
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Irisz schreef:
EstherK schreef:

Oh gadver. :N:
Haha, ik ben duidelijk niks gewend. Luna is helemaal niet zo'n ransbal. Die rolt nergens in, eet niks en als er modder ligt, loopt ze er met een grote boog omheen. En nu zit ik met Xavi en dat is dus echt een varken. :F:
Maar inderdaad...ik ben in dat geval blij dat het kattenpoep was en geen mensenpoep...brrr... :N:
Hij liet ook nog een geurige boer in de auto :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”