Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Eind maart is het paarseizoen voor de heikikker. De mannetjes krjgen een mooi blauwe kleur, die slechts enkele dagen aanhoudt. Daarna worden ze weer bruin. Vanmiddag was het schitterend weer en ik heb de kikkers weer gevonden. Ze hadden hun oude paaiplaats verlaten en een nieuwe gevonden. Deze is iets gemakkelijker te bereiken, helaas waren 5 man voor mij Toch er nog iets van kunnen maken. Door de strakblauwe lucht lijkt het water donkerblauw.
Morgenmiddag ga ik er weer naar toe.
Laatst gewijzigd door Elly* op 27 mar 2011 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoewel ze nou niet direct wild gepassioneerd kijken
het zijn gewoon koele kikkers.
Vandaag zijn ze nog iets meer blauw. Heb er weer heerlijk een uurtje bij gezeten. later kwam er nog een fotograaf bij met een schattig pupje van 13 weken. Daar heb ik lekker even mee geknuffeld.
O ja, gisteren heb ik ook nog een pupje (Border C?) geknuffeld. Er kwam een fotograaf met een pupje dat hij van iemand overgenomen had, dat hem al na 2 weken zat was. Erg leuk hondje.
Vorig jaar ben ik ook naar ze op zoek geweest maar heb ze niet kunnen vinden, toevallig dacht ik er van de week weer aan dat het wel weer bijna de tijd van het jaar zou zijn... Misschien zondagochtend toch nog eens zoeken!
Prachtige foto's Elly!
En wat toevallig dat er een andere fotograaf ook kwam met een allerschattigst puppie. Lekker even knuffelen aan de slootkant tussen de parende kikkers
Vanmiddag voor het laatst naar de heikikkers geweest. De meeste waren al weer aardig bruin.een enkeling was nog blauw. morgen zal het weer bijna helemaal voorbij zijn.
volgend jaar weer nieuwe kansen.
Hierbij de laatste foto's.
Vanmorgen hebben wij 4 uur gewandeled maar geen kikker te bekennen hoor! Volgend jaar beter!
Je hebt vast wel lekker gewandeld, maar dan spreken we volgend jaar gewoon een keer af. (Als ze dan tenminste op dezelfde plek zitten). Ze wandelen bijna over je voeten. ik moest tussenringen tussen lens en camera zetten, want ze kwamen binnen de scherpstelafstand van mijn lens. En een 180mm macro heb ik helaas niet.