Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wessel ,mijn friese hengst
Moderator: moderatorteam
- Youp
- Zeer actief
Re: Wessel ,mijn friese hengst
Prachtig!
Ik vind ze geweldig om te zien, maar om te rijden is het niet mijn ding. Ik heb het geprobeerd, maar kan niet aan de gangen wennen. Doe mij mijn vlakke Blissje maar.
Ik vind ze geweldig om te zien, maar om te rijden is het niet mijn ding. Ik heb het geprobeerd, maar kan niet aan de gangen wennen. Doe mij mijn vlakke Blissje maar.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra

-
Kimmie
ik heb 3 jaar geleden hem geprobeerd in te rijden,maar hij raakt zo in paniek als je omhoog komt bij het gaan zitten,dat het echt gevaarlijk is,hij is echt in blinde paniek door de omheining hier heen gedenderd,ik heb hem toen weggebracht naar een inrijstal maar ook daar durfde ze niet verder als alleen opstappen...toen is ie vanuit daar naar iemand gegaan,die niets anders deed als moeilijke paarden inrijden,en ook die durfde niet meer als alleen in stal opstappen,en belde mij met de mededeling dat ik een probleem had..
nou nee hoor...
,land zat,en ik ben gek op dat ventje,of ik er nu op kan zitten of niet....dus ik heb hem terug gehaald,hij was echt helemaal niet wessel meer,zijn ogen waren zo gebroken,en nee,ik wil hem dit nooit meer aandoen,

plus dat ik makkelijk praten heb,
ik heb eigen land,eigen stallen,en 6 andere paarden om op te rijden,dus echt missen doe ik het niet,denk dat het verhaal anders zou zijn,als ik hem alleen had en hij ergens op een pensionstal stond en me bergen met geld zou kosten...
dus ja,ik geniet van zijn "wessel zijn ",hij is vreselijk lief,een knuffel paard,en elk jaar zijn er wel weer mensen die graag een veulen van hem willen hebben,dus ja,dat is dan zijn bezigheid,hahaha....
enne Youp,ik heb zijn moeder hier ook staan,en die zit echt als een luie stoel,en nog een andere fries die ook zo geweldig lekker zit...
maar ze schijnen ook heel hoog op te kunnen gooien...maar hier heb ik alleen maar heerlijk zittende friesjes staan..
nou nee hoor...

plus dat ik makkelijk praten heb,
ik heb eigen land,eigen stallen,en 6 andere paarden om op te rijden,dus echt missen doe ik het niet,denk dat het verhaal anders zou zijn,als ik hem alleen had en hij ergens op een pensionstal stond en me bergen met geld zou kosten...
dus ja,ik geniet van zijn "wessel zijn ",hij is vreselijk lief,een knuffel paard,en elk jaar zijn er wel weer mensen die graag een veulen van hem willen hebben,dus ja,dat is dan zijn bezigheid,hahaha....
enne Youp,ik heb zijn moeder hier ook staan,en die zit echt als een luie stoel,en nog een andere fries die ook zo geweldig lekker zit...
maar ze schijnen ook heel hoog op te kunnen gooien...maar hier heb ik alleen maar heerlijk zittende friesjes staan..
- Hailfall
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
-
mariabel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin
- laura22
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Boerenfox en Siberische husky
- Aantal honden: 2
Ik zag de titel en dacht wat een bekende naam en ja hoor de mooie Wessel hou niet echt van Friezen maar hij

- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind hem echt fantastisch! Wat een mooie hengst. Hierbij ben je wel verplicht om wat vaker foto's van hem te plaatsen
Enne geloof niet dat Wessel het heel erg vindt dat ie alleen maar zo nu en dan voor een nakomeling mag zorgen
Woon je niet toevallig ergens richting Arnhem over de Duitse grens....nodig ik mijzelf gewoon even uit om hem in het echt te bewonderen
Enne geloof niet dat Wessel het heel erg vindt dat ie alleen maar zo nu en dan voor een nakomeling mag zorgen
Woon je niet toevallig ergens richting Arnhem over de Duitse grens....nodig ik mijzelf gewoon even uit om hem in het echt te bewonderen
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Wat een prachtbeest! Wel enorm zonde dat het niet gelukt is hem in te rijden!

-
Kimmie
kika,wij wonen ter hoogte van nieuwe schans over de grens..maaruhh je mag hem altijd komen opzoeken hoor,als je dat wil
en dat voor nakomelingen zorgen,heeft ie echt nog nooit nee tegen gezegd,blijft een echte vent he...
en dat voor nakomelingen zorgen,heeft ie echt nog nooit nee tegen gezegd,blijft een echte vent he...
-
SarahLynn
- Actief
- Mijn ras(sen): Border Terriër, genaamd Ripple
Prachtige fries! 
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Ohhh wat een droom van een dier

- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
Is dat ter hoogte van Nijmegen?Kimmie schreef:kika,wij wonen ter hoogte van nieuwe schans over de grens..maaruhh je mag hem altijd komen opzoeken hoor,als je dat wil![]()
Enne moet eerlijk zeggen dat ik meer onder de indruk ben van je eigen foto's, zal absoluut te maken hebben met het verschil in weer. De laatste zijn wat grauw vind ik.
- Matje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jones - Kruising Engelse Springer
Finley - Engelse Cocker Spaniel - Aantal honden: 2
Wat een hunk
Op stal staat nog een leuke Friese merrie die ze willen laten dekken, zal zn foto eens laten zien aan haar
Hoe hoog is hij?
Op stal staat nog een leuke Friese merrie die ze willen laten dekken, zal zn foto eens laten zien aan haar
Hoe hoog is hij?

-
Kimmie
kika,nee ter hoogte van emmen en dan nog een stukje omhoog zegt je dat wat? (wij wonen een uurtje bij emmen vandaan en 3 kwartier van winschoten)
kijk anders maar op route planner bij de stad Leer in dld
en ja die foto's van haar waren met de sneeuw gemaakt,ze heeft ook deze foto gemaakt:

en deze van mijn andaatje:

kan best heel leuk plaatjes schieten
en matje,wessel is niet zo groot hoor,1.62m ,hij fokt wel heel barok,dus daar moet ze wel van houden,zelfs met een heel iele merrie maakte hij nog een barok veulentje...
kijk anders maar op route planner bij de stad Leer in dld
en ja die foto's van haar waren met de sneeuw gemaakt,ze heeft ook deze foto gemaakt:

en deze van mijn andaatje:

kan best heel leuk plaatjes schieten
en matje,wessel is niet zo groot hoor,1.62m ,hij fokt wel heel barok,dus daar moet ze wel van houden,zelfs met een heel iele merrie maakte hij nog een barok veulentje...
- Kika
- Zeer actief
- Contacteer:
yep bovenstaande foto's vind ik een heel stuk mooier
Hmmmzzz Leer is wel een heel eind weg om even leuk naar mooie Wessel te komen kijken.
Hmmmzzz Leer is wel een heel eind weg om even leuk naar mooie Wessel te komen kijken.
- Matje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jones - Kruising Engelse Springer
Finley - Engelse Cocker Spaniel - Aantal honden: 2

Dit is de merrie, ze was nog aan het rondkijken hoor. Weet ook niet precies wat voor hengst ze erop wil enz.
Weet wel dat ze een stamboom erbij heeft, maar van de afstamming weet ik niets

- vosse
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Poedels
Ik ben geloof ik de enige die hem totaal niet in verhouding vind en veels te zwaar vind in zijn hals. Uitstraling heeft hij daar in tegen wel en dat weet meneer zelf ook wel geloof ik 
-
Kimmie
dit is een stand foto van hem:

en dit is zijn vader:
http://www.photodesign-schwan-com.gorac ... 73%26id%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
denk dat ie niet helemaal uit verhouding is....
maar er zijn wel meer mensen die hem niet mooi vinden,tja...ik kan hem niet anders maken als dat ie is,en ik ben heel blij met hem
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Wessel blijft heul imposant
Ik vind juist het hele barokke zo mooi aan hem
Ik vind juist het hele barokke zo mooi aan hem

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- tym2903
- Actief
- Mijn ras(sen): Een chienne de poubelle
Hij is prachtig..
Ik vind het juist heel mooi dat stevige gespierde, prachtig.
Ik vind het juist heel mooi dat stevige gespierde, prachtig.

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
Bodybuilder. 

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- JenJ
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Schnauzer