We gaan ervoor en erna lekker met haar wandelen en spelen, ik zorg heeeeeeeel goed voor haar en ze krijgt lekkers
EN NOG STEEDS WILLEN ZE NIET :M:
Moderator: moderatorteam
Podenji schreef:misschien dit proberen: mag mijn reu droogneuken met jouw teef?
of:
hij is heel ziek en mag niet als maagd sterven? dat kan toch niet voor een man?
Nou jakitty2 schreef:Podenji schreef:misschien dit proberen: mag mijn reu droogneuken met jouw teef?
of:
hij is heel ziek en mag niet als maagd sterven? dat kan toch niet voor een man?
Pfff nou die mevrouw waar we het gister over hadden wilde het alleen doen als de hond ziek was

sirene schreef:Ik hoop dat het lukt Marianne. Ik heb geen loopse teven voor je in de aanbieding.
Heb toen met Xuko ook via dit forum een loopse teef meegekregen. Het gaat vast goedkomen!
PattyB schreef:Sorry, ik moet stiekem toch een beetje lachen.Vooral met Kitty er nu bij.
![]()
Ik hoop dat het gaat lukken en Cy voor mooi nageslacht gaat zorgen! Kom op jongen! Niet zo kieskeurig.
Oh.. Marianne vindt gewoon bijna geen een teefje goed genoeg voor Cy, dat is het!kitty2 schreef:PattyB schreef:Sorry, ik moet stiekem toch een beetje lachen.Vooral met Kitty er nu bij.
![]()
Ik hoop dat het gaat lukken en Cy voor mooi nageslacht gaat zorgen! Kom op jongen! Niet zo kieskeurig.
Marianne zeurt gewoon hoor hahahaha, Cy vindt notabene zijn eigen zusjes lekkah
Podenji schreef:kitty je moet je mond houden, je durfde gisteren bijna niet te kijken
whahahahah sja je moet wel anders doet ie zn ding nietkitty2 schreef:Podenji schreef:kitty je moet je mond houden, je durfde gisteren bijna niet te kijken
Ik heb tenminste respect voor Cy en dan ga ik niet met mn snuffert er bovenop staan terwijl ie zn ding moet doen![]()
![]()
dat ook, maar dat geldt eigenlijk alleen voor de teefjes waar het zaad daadwerkelijk in moetPattyB schreef:
Oh.. Marianne vindt gewoon bijna geen een teefje goed genoeg voor Cy, dat is het!![]()
![]()
En zo hoort 't ook.Podenji schreef:dat ook, maar dat geldt eigenlijk alleen voor de teefjes waar het zaad daadwerkelijk in moetPattyB schreef:
Oh.. Marianne vindt gewoon bijna geen een teefje goed genoeg voor Cy, dat is het!![]()
![]()

ligt eraan waar je woontAppleCrispLabradors schreef:Ik heb hier binnenkort 2 loopse teven waarvan 1 niet word gedekt dus die zou op haar toppunt misschien wel een optie zijn?
Maar Lienden is volgens mij behoorlijk stukje rijden..

het liefste volgende week, maar als het niet gaat lukken dan houdt ik jouw teef wel even in gedachten voor dan over een week of 3AppleCrispLabradors schreef:Alphen aan den rijn.
Op wat voor een termijn heb je een teefje nodig?
Die van mij moet nog loops worden dus ongeveer 3 weken tot ''staan''.
Podenji schreef:het liefste volgende week, maar als het niet gaat lukken dan houdt ik jouw teef wel even in gedachten voor dan over een week of 3AppleCrispLabradors schreef:Alphen aan den rijn.
Op wat voor een termijn heb je een teefje nodig?
Die van mij moet nog loops worden dus ongeveer 3 weken tot ''staan''.