Mijn knappe gekke oude Kaya
http://www.youtube.com/watch?v=uJ0vWRvUtog
Moderator: moderatorteam

Zo ben ik ook begonnen, eerst door mijn benen en kwam pas later op het idee dat het ook wel door de palen zou kunnen.MJ schreef:Jaaaa, wat gaaf ! Knappe Kaya !
Komt mooi van pas ..Ben Gijsje aan het leren achterwaarts te weaven door mijn benen.
Gijs ! Kom ! Kijk, zo moet het..maar dan door mijn benen !

Je kunt het proberen, misschien kiest hij dan toch liever vooruit is betergyanty schreef:Haha geweldig hoor.
Misschien een idee voor Kay, voorwaarts levert nogal wat stress op en lukt nog steeds niet goed, misschien is achterwaarts minder eng. Wat zal de keurmeester zeggen bij de wedstrijd? haha
Haha dan heb je wel bekijks op wedstrijden haha... Misschien is het de oplossing, nog moeilijker maken, dan gaat hij vast liever vooruit haha.May Linn schreef:Je kunt het proberen, misschien kiest hij dan toch liever vooruit is betergyanty schreef:Haha geweldig hoor.
Misschien een idee voor Kay, voorwaarts levert nogal wat stress op en lukt nog steeds niet goed, misschien is achterwaarts minder eng. Wat zal de keurmeester zeggen bij de wedstrijd? haha![]()
Ik heb het eens nagevraagd bij een keurmeester en het mag mits in een vloeiende beweging