Toen ik nog ente waren miijn honden altijd ziek/zwak of misselijk.yuri36 schreef:Veroordelend inderdaad. Bij mensen die niet of niet voldoende vaccineren gaat het goed bij de gratie van mensen die hun hond wel normaal laten vaccineren. Als gevaccineerde honden niet ziek worden, kunnen ze de niet of slecht gevaccineerde honden ook niet aansteken. En omdat het bij Kees en een paar andere mensen goed gaat, betekent dat nog niet dat het bij iedereen goed gaat. Zoals al gezegd door AnneMarie, er zijn mensen die roken en 90 worden, moet je dan gaan roken?wendy71 schreef:Wat nou![]()
, lees jij wel goed wat Kees schrijft?
Lekker veroordelend(weer) van je Yuri..bouvierpoedel schreef:Ik ent mijn roedel honden al een dikke 20 jaar niet meer.
Als pup krijgen ze 1 enting en dan is het over.
Ze komen met andere honden in aanraking en mijn puppen worden blootgestelt aan bezoekers met honden.
Ik trim en haal dus veel honden over de vloer .
Ook vrienden die hun honden regelmatig meenemen.
Ben niet zo'n sopper met de werpkist en omgeving.
Was mijn handen niet als ik de puppen pak en bezoek ook niet.
Bezoek hoeft niet op een natte dweil of badje met desinfectie hun schoenen te ontsmetten.
En ik heb nog nooit zulke gezonde honden gehad als toen ik jaarlijks mijn hondenn liet enten.
Je zult zien, als er meer van deze mensen gaan komen die niet of niet voldoende vaccineren, en deze groep groter wordt, zullen er ook meer slachtoffers onder de niet of niet voldoende gevaccineerde honden gaan vallen.
2 hond verloren aan de parvo/hondenziekte met een recente enting maanden daarvoor.
Wanneer buurthonden uit pension kwamen kregen mijn honden ook kennelhoest ondanks de enting.
Heb de laatste 30 jaar groepen gehad van 4 tot 17 honden vooral in de laaste 20 jaar.
Sinds dat ik niet meer laat enten zijn ze gezonder levendiger en ze ze komen eigenlijk nooit bij de DA.
Terwijl ik een heel groot risico loop met nesten/puppy's/bezoek/trimmen..
Dus dat zegt heel veel over de weerstand enn gezondheid van mijjn honden.
Veel meer dan toen ik ze nog liet enten.
Ik ga er van uit dat alles in de lucht hangt aan ziektes en dat ze dat inademen in levend/afgezwakt of dode vorm.
Dat herkent het lichaam en maakt acuut antistoffen aan.
En kijk hieronder eens hoe krom je logica is.
Veroordelend inderdaad. Bij mensen die niet of niet voldoende vaccineren gaat het goed bij de gratie van mensen die hun hond wel normaal laten vaccineren.
Als gevaccineerde honden niet ziek worden, kunnen ze de niet of slecht gevaccineerde honden ook niet
---------------------------------------------------------------------------------------------------
aansteken. En omdat het bij Kees en een paar andere mensen goed gaat, betekent dat nog niet dat het bij
-----------
iedereen goed gaat. Zoals al gezegd door AnneMarie, er zijn mensen die roken en 90 worden, moet je dan gaan roken?
Je zult zien, als er meer van deze mensen gaan komen die niet of niet voldoende vaccineren, en deze groep groter wordt, zullen er ook meer slachtoffers onder de niet of niet voldoende gevaccineerde honden gaan vallen