Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag zat ik even heerlijk in het zonnetje wat te drinken tijdens de wandeling... Kijk ik naast me staat daar ineens deze dame! 2 minuten later kwam nummer 2 uit de struiken ook even kijken!
als ik een ree zie dan voelt het net alsof ik de loterij gewonnen heb, ik vind dat zo bijzonder. ik kan me dus voorstellen dat je intens hebt genoten van dit bijzondere moment.
LéonieHonden schreef:Wat gaaf! En dat ze nog rustig bleven staan voor mooie foto's ook!
Ze hebben er zeker 5 minuten gestaan, in ieder geval die ene...
Ze waren ook erg nieuwschierig en kwamen op een gegeven moment mijn kant op gelopen!
Ik ben zelfs nog wat dichterbij geslopen en weer gaan zitten en Luna sloop naast me mee!
miekmiek schreef:als ik een ree zie dan voelt het net alsof ik de loterij gewonnen heb, ik vind dat zo bijzonder. ik kan me dus voorstellen dat je intens hebt genoten van dit bijzondere moment.
Ja dat heb ik ook, ik zie ze hier vrij vaak maar blijf het héél bijzonder vinden!
wauw gaaf ik zag dat slootje en dacht zouden ze er overheen gesprongen zijn? maar helaas zijn ze de andere kant op gegaan dat was me toch een prachtige foto geworden
Maar wat een mooi stel zeg ze zien er heel goed uit echt bijzonder dat je zo de kans krijgt om ze zo mooi op de foto te zetten
oh prachtig .. ik voel het ook altijd als een rijk gevoel als ik ze zie.. maar zo dichtbij is het mij ook nog niet overkomen.. prachtig en ook dat zij geen angst lijken te hebben. nieuwsgierigheid en voorzichtig..
prachtig...
Erg bijzonder zo dichtbij. Ik zag er laatst één in het Panbos op klaarlichte dag. Dat had ik toch niet verwacht want het is er vergeven van de honden. Stak het pad over richting midden Panbos. Mijn moeder vroeg of het niet gewoon een ridgeback was geweest hahaha, maar toen pikte Yanthe het spoor op en wist ik het zeker...omdat ze het spoor terúg volgde heb ik haar even laten gaan, had ze ook een verzetje
Maar zo dichtbij en ontspannen...wow!
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013