Ik heb nog steeds geen waardes.. Omdat ik afwisselend naar twee praktijken ga en 1 praktijk heeft doorverwezen naar de tweede lijn, is er de afspraak dat De tweede lijn praktijk 1 informeert, en praktijk 1 informeert dan praktijk 2..
Praktijk 2 is net door ons gebeld, die hebben nog totaal geen informatie ontvangen. Praktijk 1 gebeld, en die heeft ook niets in de computer staan. De tweede lijn had gezegd dinsdagavond de gegevens door te sturen naar Praktijk 1.. Tot nu toe dus nog geen waardes!! Dat wordt zometeen weer zeuren.
Yuri, bedankt voor je link over nierproblemen. Ik ga dat doorlezen zodra ik tijd heb. Op dit moment heb ik zoveel.
Wageningen is anderhalf uur rijden. Ik houd het zeker in mijn achterhoofd. Roden ook.
Ellen, ik vind het echt belachelijk hoe er met die hond is omgegaan en ik hoop dat hij het alsnog redt.. Ik neem aan dat jullie wel meerdere malen hebben gezegd van, WIJ ZITTEN HIER OOK NOG. Nouja dat bedrag is dus sowieso een consult van 107 euro en een bloedonderzoek van 200+ euro. Misschien nog een spoedtarief ofzo. Ik weet het niet maar het is wel belachelijk.
Kimmie, de echo van de buik/hart/nieren/etc.. wordt vanmiddag gemaakt. Over 3 kwartier stappen we in de auto en zodra ik meer weet plaats ik het hier. Alles is onderzocht, bek, etc.. Ze heeft niet op een stok gekauwd, etc.. Er was geen wondje achter in de keel te zien. Ook de hoeveelheid bloed leek daar te groot voor.
Caro, nee prima, dan begrijpen we elkaar!

Ja, die voerdiscussies komen steeds weer boven inderdaad en het zijn ook twee visies die vaak wel lijnrecht tegenover elkaar staan. Ik begrijp dat dingen je tegen de borst stuiten wanneer je eindelijk iets gevonden hebt wat voor jou werkt en een ander dat afkraakt. Uiteindelijk doen we allemaal alleen maar ons best om onze honden een zo goed mogelijk leven te geven. Maagwandontsteking.. Ja, er zijn wel stukjes weefsel genomen daarvan, omdat de maagwand een beetje geirriteerd leek ofzoiets, ik weet het niet precies meer en heb hier geen documentatie nog.. In ieder geval gaan ze kijken of er een otnsteking is, door middel van de stukjes weefsel. Ik hoor dat vrijdag of volgende week maandag.
Yuri, bedankt voor het delen van je ervaring. Wat een naar verhaal. Waardoor is je hond uiteindelijk overleven? Heel naar dat je pas nog een hond hebt verloren. Ik kreeg namelijk het gevoel dat ze daar zoiets hadden van, ja die bloedingen weten we niet, nu kijken we naar de nieren en niet dat er volgens hun een echt verband was, maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Muk/Eddie Vedder, ik ga zeker nog contact opnemen met meneer Geytenbeek, maar heb besloten dus dat contact even te laten zitten tot ik nierwaarden en uitslag van nierecho heb. Op dit moment vraagt namelijk iedereen bij elk telefoontje, en wat zijn de waarden. Maarja die heb ik niet!
Inderdaad zeg, wat een verschil in kosten met Duitsland, helaas zijn Bull terriers er niet zo populair, haha.
Wilma, ja, dat herken ik erg inderdaad. Bent u verzekerd? Hebt u uw pasje dan ook wel bij u? Dat heb ik dus bij de receptie al geregeld, maar als ik dan vervolgens binnenkom vraagt de dierenarts het ook nog, terwijl ik alleen wil dat mijn hond beter wordt. We hebben zelfs een soort opmerking gekregen van, toen we zeiden, maar het gaat tot 3500 euro. "Ja maar daar zijn wij nog lang niet". NOU HET HOEFT NIET OP, denk ik dan. Door het slaapgebrek kwam ik er niet op om het ook nog uit te spreken.
Yuri, heel lief dat je blijft zoeken wat het zou kunnen zijn. Hij vroeg wel, kan de hond vergif binnen hebben gekregen? Nee, dat kan in feite niet, hond en puppy werden samen uitgelaten, we lopen altijd op dezelfde plekken en er zijn geen andere gevallen bekend van honden die in onze buurt of het park zoiets hebben meegemaakt. Hond was inderdaad ook niet erg ziek, alleen dat bloed laten lopen en een beetje duffig. Worden de nier en leverwaarden niet goed door vergif? Ik heb geen idee of dat kan met de neus. De bloedstolling was wel in orde.
Met de hond gaat het goed, die loopt erbij alsof er totaal niets aan de hand is. Heerlijk he dat dieren helemaal niet door hebben wat er nou aan de hand is, dat ze gewoon lekker kunnen slapen tot we haar zometeen in de auto zetten.
Ik ga mijn tas klaarmaken, eind van de middag/vanavond plaats ik een update, hopelijk met goed nieuws en bloedwaardes.. Zo'n echo van het hele lichaam vind ik doodeng, wie weet wat er nog meer uit komt... ze is al 8,5!