Sita schreef:Heb niets met paarden, maar dit ziet er echt uit als genieten! En Piropo vind ik prachtig

Thanks
Hutsje schreef:oooh, jaloers!!

snap ik..
kiki78 schreef:gave foto's. Ik zou het met die van mij doodeng vinden zo in een plas water en dan dat spetteren, geheid dat hij door zijn benen zakt om lekker te gaan liggen.
Haha ja sommige paarden doen dat, bij PI voel je het verschil makkelijk hoor, dit was 'Ik WIL naar die merrie spetteren'
*Jolanda* schreef:Ohw heerlijk is dit... helaas is het voor ons echt zo`n eind rijden om het strand op te kunnen....
Maar ooit....
Gewoon doen! stallen zat waar je de paarden een nachtje kan laten overblijven langs de kustlijn het is echt de moeite waard
Aimee schreef:Gaaf zeg! Het is ook wel een echte hengst om te zien!!
Heb trouwens die stoere stand-foto even de horizon voor je rechtgetrokken.
Ja hij heeft die 'hengstenuitstraling' enne nou staat hij nog schever
LongFields schreef:
Naar het zich nu laat aanzien wel ja, hij stikt van de vliegenspikkels al, op zijn hoofd, hals en vooral schouders en in zijn flanken. De rest is nog wat minder gespikkeld, maar ik denk dat dat nog wel gaat volgen.
Kwestie van tijd Suzanne

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever knownFangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...