Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Het is alweer even geleden dat ik foto's heb geplaats van mijn lieve meiden.
Eerst een paar foto's van gisteren. We hebben een TREC training gevolgd. Het was voor ons en Bliss heel erg spannend. Een lange rit met de trailer en de hele dag heeeeeele spannende hindernissen oefenen. Het ging super en na een paar keer kijken deed ze bijna alles!
Ze is zelfs helemaal over haar watervrees heen! Met haar maatje Sjanne durft ze eigenlijk alles!
Laatst gewijzigd door Youp op 09 mar 2011 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
oh, wat goed van haar zeg! ze heeft duidelijk wel vertrouwen in je, en zo maar door het water? dat is mij nog nooit gelukt! jammer dat de foto's zo klein zijn maar ik vind ze heel leuk!
Hutsje schreef:oh, wat goed van haar zeg! ze heeft duidelijk wel vertrouwen in je, en zo maar door het water? dat is mij nog nooit gelukt! jammer dat de foto's zo klein zijn maar ik vind ze heel leuk!
Als ze alleen is doet ze het ook echt niet hoor. Maar Sjanne is echt de leider van de kudde en die vertrouwt ze blindelings. De hellingen waren geen enkel probleem en dat vond ze helemaal te gek. Ze wou telkens in galop naar boven. De regels vertellen alleen dat je iedere hindernis in zelfde gang moet eindingen dan waarin je bent begonnen. Dat betekent dus ook in galop naar beneden! Dat vond ik niet zo'n goed idee.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...