de rest volgt nog...
ik vond het heel bijzonder, een waardevolle dag!
Moderator: moderatorteam
oke dankje weer wat geleerdElmo/maureen schreef:Ook weer schitterende foto's![]()
@frank-bobby; dat zijn podenco's en die horen zo mager
Kleine hapjes Kitty :N: :N: :N:kitty2 schreef:Ze zijn niet mager ze zijn slank en gespierd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gerda__b schreef:Kleine hapjes Kitty :N: :N: :N:kitty2 schreef:Ze zijn niet mager ze zijn slank en gespierd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook alweer van die mooie foto's
het was niet aanvallend bedoeld hoor het viel me heel erg op dat bij deze honden veel meet bot uitstak dan bijv bij de whippet of greyhoundkitty2 schreef:Ze zijn niet mager ze zijn slank en gespierd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig Angeniet!!!! Ik heb van jou ook weer gepikt, zulke mooie fotos van mijn dames heb ik bijna niet![]()
frank-bobby schreef:het was niet aanvallend bedoeld hoor het viel me heel erg op dat bij deze honden veel meet bot uitstak dan bijv bij de whippet of greyhoundkitty2 schreef:Ze zijn niet mager ze zijn slank en gespierd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prachtig Angeniet!!!! Ik heb van jou ook weer gepikt, zulke mooie fotos van mijn dames heb ik bijna niet![]()
oke ja nu ik er nog beter op let is die met die halsband ook de gene die ik echt mager vindt dan die met dat diva tuigkitty2 schreef:frank-bobby schreef:het was niet aanvallend bedoeld hoor het viel me heel erg op dat bij deze honden veel meet bot uitstak dan bijv bij de whippet of greyhoundkitty2 schreef:Ze zijn niet mager ze zijn slank en gespierd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de boze smiley's staan lachsmiley'sHet hondje met de bruine halsband ( Danne) is niet dikker te krijgen, heeft ze het veel te druk voor, Hayles, met DIVAtuig is wat gevulder zeg maar
, ze zijn inderdaad anders gebouwd als de Grey of de Whippet, deze twee zijn wel iel gebouwd hoor, broer en zussen die in NL wonen zijn een stuk grover
LéonieHonden schreef:Wat maak jij toch prachtige foto's!