Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat een leuke foto's!! en zo snel!! Ik ga mijn even uploaden, ze zijn niet zo, maar toch wel leuk.
Mijn meiden zijn beide wel helemaal fan van jullie Honey
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
hahaha ja dat zijn ze zeker... De jongste wou steeds dat honey tegen dr op ging staan, dus dan maar een koekje, dan doet ze dat wel hahaha En heb ook lekker met je oudste dochter gekletst...
Dieren zijn vrienden voor het leven, laten wij mensen dat ook voor hun zijn!
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Ik heb jouw foto's opgeslagen maar als ik ze open zijn het hele lange uitgerekte foto's.
Sommige foto's zijn dan best komisch maar zou toch liever het origineel willen hebben
Iemand anders daar ook toevallig last van?
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
Ik heb jouw foto's opgeslagen maar als ik ze open zijn het hele lange uitgerekte foto's.
Sommige foto's zijn dan best komisch maar zou toch liever het origineel willen hebben
was even gaan kijken maar ik heb een teckel ipv een poedel
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan