Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
'Dogs are our link to paradise. They don't know evil or jealousy or discontent. To sit with a dog on a hillside on a glorious afternoon is to be back in Eden, where doing nothing was not boring - it was peace.' - Milan Kundera
Groetjes Nen, en een poot van Falera. Rust zacht mijn allerliefste Hayley.. 26-05-2007 - 12-03-2018
die twee bleven ook maar doorgaan met spelen
Alleen deze, tsssssss dat is even inwrijven
Daar was meneer hem gewoon gesmeerd en wandelde mee naar de auto
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
gerda__b schreef:Volgens mij vond Sandra hem ook wel errug leuk hoor sta ervan te kijken dat ze hem "netjes" terugbracht...
Je zat ook zo te kletsen...lette niet eens op je hondjes
nou idd, zou mij nou nooooooooooit gebeuren dat er 1 "kwijt" raakt
Pfffffffffff volgens mij was IK diegenen die als een malloot rond dat gat rende om 1 van JOUW honden op te halen...onder weg nog een "kleine" discussie met een man figuur
En volgens mij gebeurde het later nog een keer met een iets kleinere formaat...
Those who know don't speak....and those who speak don't know 06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... 06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... 09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy 05-07-2005 - 04-07-2017 Sita 26-03-2008 - 06-08-2018 Centho
Ik raak ze altijd kwijt, alllllllllltijd maar ja, ik heb dan ook wel erge leuke honden he
Sandra zag er de humor wel van in hahaha, moest wel lachen zoals ze hem terug bracht
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
gerda__b schreef:Volgens mij vond Sandra hem ook wel errug leuk hoor sta ervan te kijken dat ze hem "netjes" terugbracht...
Je zat ook zo te kletsen...lette niet eens op je hondjes
nou idd, zou mij nou nooooooooooit gebeuren dat er 1 "kwijt" raakt
Pfffffffffff volgens mij was IK diegenen die als een malloot rond dat gat rende om 1 van JOUW honden op te halen...onder weg nog een "kleine" discussie met een man figuur
En volgens mij gebeurde het later nog een keer met een iets kleinere formaat...
Whera nog sorry voor Gizmo :N: Ik had hem ook nog bijna onder de auto :N:
Geen probleem, daar leert hij van Wat jij niet weet is dat hij een enorm drama kan maken en dat deed hij ook.
(ehm niet door bijna onder je auto te lopen dan he )
Nee dat viel mee, hij had netjes een correctie in zijn nek gehad maar als pieper ben je dan helemaal van de rel. Elmo had het netjes gedaan, echt waar.
Jullie moeten gewoon niet uit de groep weggaan, dan had hij ook niet meegelopen
chrico schreef:Nee dat viel mee, hij had netjes een correctie in zijn nek gehad maar als pieper ben je dan helemaal van de rel. Elmo had het netjes gedaan, echt waar.
Jullie moeten gewoon niet uit de groep weggaan, dan had hij ook niet meegelopen