Wat doe je hier dan nog als je het zo erg vind hier???yuri36 schreef:Dit forum is geen afspiegeling van de werkelijkheid.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pedigree puppybrok...
Moderator: moderatorteam
- meg1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boomer
- Aantal honden: 1
Re: Pedigree puppybrok...
Pinky & Bonnie, I still miss you girls...
- Liesbeth
- Zeer actief
Trollenmeg1986 schreef:Wat doe je hier dan nog als je het zo erg vind hier???yuri36 schreef:Dit forum is geen afspiegeling van de werkelijkheid.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- dagmar88
- Zeer actief
Liesbeth schreef:Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar dat uitgekiende recept en die aanvullende vitamines en mineralen, serieus.yuri36 schreef:Dit forum is geen afspiegeling van de werkelijkheid. Het merendeel van de mensen geeft hun honden gewoon brokken.
Barfers en kvv-voerders zijn gelukkig een kleine minderheid.
Bovendien heb ik niet gezegd dat brokken het beste zijn. Zelf kokend met een uitgekiend recept, aanngevuld met de juiste hoeveelgheid vitamines en mineralen is het beste, volgens mij. Dat is namelijk én het beste, én het veiligste voer voor je hond.
Ik heb me aardig ingelezen qua brokken, kvv en BARF, maar voedsel koken voor mijn honden ben ik nog niet tegen gekomen. Kan ook zijn omdat ik dat, tot nu toe, nog niet heb willen lezen, maar ik ben niet te beroerd om iets nieuws te leren.
Vriend van mij heeft daar nog nooit ook maar iets over gelezen (ook nooit supplementen gegeven, of brokken).
Kookt gewoon rijst of aardappels met een beetje groenten en vooral gepocheerde kip.
1 kruising briard is op 14 jarige leeftijd overleden en de andere twee volle briards zijn 12 en 13 meen ik nu.
Zijn hondjes zien er echt geweldig uit en dat heeft mij toen wel aan het denken gezet wat betreft brok.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik kook wel eens het afval van bepaalde groentes voor ze, even blancheren en dan met de staafmixer pureren.
of ze het nodig hebben weet ik niet maar ze vinden het heerlijk en daar gaat het mij om
of ze het nodig hebben weet ik niet maar ze vinden het heerlijk en daar gaat het mij om

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- dagmar88
- Zeer actief
felgroen en worteltjes oranje.
-
Luna87
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 2
Ja, een linkje van het voedingscentrum! Die geloven ook nog steeds dat melk goed voor je is als je van de tiet af bent, dus tja...yuri36 schreef:Nee Jaap, Dat je met koken alles kapot zou maken is grote onzin.Jaap* schreef:Dat lees ik overal, maar is dat ook echt waar?Marion. schreef:No way, want met koken maak je alles kapot. Ook vitamientjes.
Ik weet niet hoe een vitamine er uitziet, maar kunnen die oplossen of verdampen of van samenstelling wijzigen door verwarming ofzo?
"In het algemeen geldt: kook of bak voedingsmiddelen niet langer dan nodig is. Gebruik weinig water bij het koken. Dan blijven de vitamines en mineralen het beste behouden."
(http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedin ... etron.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)
Met andere woorden, er gaat wel iets verloren, maar zeker niet alles.

- dagmar88
- Zeer actief
Inez87 schreef:Ja, een linkje van het voedingscentrum! Die geloven ook nog steeds dat melk goed voor je is als je van de tiet af bent, dus tja...yuri36 schreef:Nee Jaap, Dat je met koken alles kapot zou maken is grote onzin.Jaap* schreef: Dat lees ik overal, maar is dat ook echt waar?
Ik weet niet hoe een vitamine er uitziet, maar kunnen die oplossen of verdampen of van samenstelling wijzigen door verwarming ofzo?
"In het algemeen geldt: kook of bak voedingsmiddelen niet langer dan nodig is. Gebruik weinig water bij het koken. Dan blijven de vitamines en mineralen het beste behouden."
(http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedin ... etron.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)
Met andere woorden, er gaat wel iets verloren, maar zeker niet alles.
Da's te verklaren, worden al sinds jaar en dag gesponsord door de Nederlandse Zuivel Organisatie.
Heb er ooit met iemand over gesproken die daar werkte en kon vertellen dat die voorlichting meer dan een beetje gekleurd is...
- Roompie
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Nou, ja, het is om te beginnen meer dan een beetje vreemd/onnatuurlijk dat wij na de zuigelingen tijd iets drinken dat bedoeld is om 'baby's' van een andere diersoort op te laten groeien.Onyx schreef:Over melk? Vertel, ik ben een melkdrinker :N:
Daarbij is het niet gezond; er zit niets in wat je bij een gezond voedingspatroon (met voldoende groene groente) niet binnen krijgt, steeds meer mensen hebben last van lactose intolerantie, en waarschijnlijk verhoogt het de kans op bepaald soorten kanker en hart en vaat ziekten.
Het voedingscentrum krijgt dus 'eerlijke voorlichting' van de Nederlandse Zuivel Organisatie; oftewel de branche organisatie van melkveehouders.
Wat zouden die nou voor adviezen geven?
- Roompie
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Onyx schreef:Ik drink het ook omdat ik het lekker vind. En ja.. eerlijk? Doubt it
Zij weigerde om op gerichte vragen de antwoorden te geven waar ze op was getraind, dus ik vraag me af of ze er nog werkt haha
Niks mis met reclame hoor, maar dan mogen ze dat best gewoon duidelijk maken.
En de informatie over sponsoren van ieder jaar die vroeger gewoon op de website van het voedingscentrum stond is er inmiddels ook niet meer
- yuri36
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising poedel/maltezer
dwergpoedel - Locatie: sittard
Je kletst wat uit je nek met je complottheorieën, meisje:dagmar88 schreef:Onyx schreef:Ik drink het ook omdat ik het lekker vind. En ja.. eerlijk? Doubt itdat is dus het gesprek destijds met die mevrouw, 'eerlijke voorlichting' is gewoon ordinair schuiven om je product te verkopen
![]()
Zij weigerde om op gerichte vragen de antwoorden te geven waar ze op was getraind, dus ik vraag me af of ze er nog werkt haha
En de informatie over sponsoren van ieder jaar die vroeger gewoon op de website van het voedingscentrum stond is er inmiddels ook niet meer
"Het Voedingscentrum wordt gefinancierd door het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport."
(http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedin ... n-wij.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)
Waarom toch altijd zo wantrouwend? Dat heb ik bij jou al in meerdere topics gemerkt.
Een portie gezond wantrouwen is nooit weg, mee eens, maar wel met de nadruk op "gezond".
- dagmar88
- Zeer actief
Meisje? Ken je mij soms?yuri36 schreef:Je kletst wat uit je nek met je complottheorieën, meisje:dagmar88 schreef:Onyx schreef:Ik drink het ook omdat ik het lekker vind. En ja.. eerlijk? Doubt itdat is dus het gesprek destijds met die mevrouw, 'eerlijke voorlichting' is gewoon ordinair schuiven om je product te verkopen
![]()
"Het Voedingscentrum wordt gefinancierd door het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport."
(http://www.voedingscentrum.nl/nl/voedin ... n-wij.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)
Waarom toch altijd zo wantrouwend? Dat heb ik bij jou al in meerdere topics gemerkt.
Een portie gezond wantrouwen is nooit weg, mee eens, maar wel met de nadruk op "gezond".
Welke complottheorieën?
Naar aanleiding van een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde legt het Voedingscentrum zijn relatie met de levensmiddelenindustrie uit...
Het Voedingscentrum is 100% onafhankelijk omdat ze eerlijk zeggen dat ze 100% onafhankelijk zijn. Het centrum krijgt informatie voor eerlijke voorlichting aangeleverd van hun zogenaamde leerstoelen. Deze leerstoelen worden gefinancierd door (onder andere) Lu en Unilever. Het centrum deelt zonder blikken of blozen de ‘Jaarprijs Goede Voeding’ uit aan deze fabrikanten.
Leerstoelen
Het Voedingscentrum stimuleert wetenschappelijk onderzoek en onderwijs over gezond en veilig eten door het instellen van bijzondere leerstoelen. De aanstellingen vinden plaats vanuit het Leerstoelenfonds van het Voedingscentrum voor één dag per week voor de duur van maximaal 2 perioden van vijf jaar. De beoordeling en de selectie van de voordrachten wordt gecoördineerd door de Stuurgroep Leerstoelen die hiertoe is ingesteld door de Raad van Toezicht. Een benoemingscommissie, ingesteld door de universiteit, zorgt voor de formele toetsing van de kandidaat.
Het fonds wordt in stand gehouden door vrijwillige bijdragen van sponsoren uit het bedrijfsleven. De sponsoren hebben op geen enkele wijze invloed op het leerstoelenbeleid. Jaarlijks wordt gerapporteerd over de ontwikkelingen.
Het Voedingscentrum richt zich met de bijzondere leerstoelen met name op actuele aandachtsvelden. Zo is recent een openbare oproep geplaatst voor kandidaten voor een in te stellen bijzondere leerstoel "Eetgedrag". Dit in het kader van de preventie van overgewicht.
Sponsoren Leerstoelenfonds 2002/2003
* AVEBE Research & Development
* H.J.Heinz B.V.
* LU General Biscuits
* Nederlandse Zuivel Organisatie
* Productschap Tuinbouw
* Productschap Vis
* Productschap Zaden, Granen en Peulvruchten
* Roche Vitamins
* Romi Smilfood BV
* Sara Lee/Douwe Egberts Research
* Smiths Food Group BV
* Stichting ISG
* Unilever Bestfoods Nederland
* Voorlichtingsbureau Vlees
* Wetenschappelijke Stichting NVPG
Het Voedingscentrum heeft de bovenstaande tekst van haar website verwijderd.
http://www.aspartaam.nl/voedingscentrum ... oelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- yuri36
- Zeer actief
Ja, meisje, ik neem aan dat als je Dagmar heet, je geen piemeltje hebt
Nogmaals, van de website van het voedingscentrum zelf:
""Het Voedingscentrum wordt gefinancierd door het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport."
Het gaat om een leerstoelenfonds 2002-2003. Dat is wel al erg lang geleden.
Zoals je hierboven ziet, is het blijkbaar de overheid die nu het Voedingscentrum financiert.
Wel eerlijk blijven en iet met oude info schermen aub.
Daarbij, al zouden die sponsoren er nog steeds zijn, ik zie liever ook volledig financiële onafhankelijkheid bij dergelijke instituties, maar je moest eens weten hoeveel wetenschappelijk onderzoek wel niet gesponsord wordt in tegenstelling tot vroeger. Als de overheid dat allemaal moest financieren dan moest onze belasting misschien wel verdubbeld worden of zou belangrijk onderzoek simpelweg niet gedaan kunnen worden.
Nogmaals, van de website van het voedingscentrum zelf:
""Het Voedingscentrum wordt gefinancierd door het ministerie van Economische Zaken, Landbouw en Innovatie en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport."
Het gaat om een leerstoelenfonds 2002-2003. Dat is wel al erg lang geleden.
Zoals je hierboven ziet, is het blijkbaar de overheid die nu het Voedingscentrum financiert.
Wel eerlijk blijven en iet met oude info schermen aub.
Daarbij, al zouden die sponsoren er nog steeds zijn, ik zie liever ook volledig financiële onafhankelijkheid bij dergelijke instituties, maar je moest eens weten hoeveel wetenschappelijk onderzoek wel niet gesponsord wordt in tegenstelling tot vroeger. Als de overheid dat allemaal moest financieren dan moest onze belasting misschien wel verdubbeld worden of zou belangrijk onderzoek simpelweg niet gedaan kunnen worden.
dagmar88 schreef: Meisje? Ken je mij soms?
Welke complottheorieën?dan was die medewerkster zeker een spion
![]()
Naar aanleiding van een aflevering van de Keuringsdienst van Waarde legt het Voedingscentrum zijn relatie met de levensmiddelenindustrie uit...
Het Voedingscentrum is 100% onafhankelijk omdat ze eerlijk zeggen dat ze 100% onafhankelijk zijn. Het centrum krijgt informatie voor eerlijke voorlichting aangeleverd van hun zogenaamde leerstoelen. Deze leerstoelen worden gefinancierd door (onder andere) Lu en Unilever. Het centrum deelt zonder blikken of blozen de ‘Jaarprijs Goede Voeding’ uit aan deze fabrikanten.
Leerstoelen
Het Voedingscentrum stimuleert wetenschappelijk onderzoek en onderwijs over gezond en veilig eten door het instellen van bijzondere leerstoelen. De aanstellingen vinden plaats vanuit het Leerstoelenfonds van het Voedingscentrum voor één dag per week voor de duur van maximaal 2 perioden van vijf jaar. De beoordeling en de selectie van de voordrachten wordt gecoördineerd door de Stuurgroep Leerstoelen die hiertoe is ingesteld door de Raad van Toezicht. Een benoemingscommissie, ingesteld door de universiteit, zorgt voor de formele toetsing van de kandidaat.
Het fonds wordt in stand gehouden door vrijwillige bijdragen van sponsoren uit het bedrijfsleven. De sponsoren hebben op geen enkele wijze invloed op het leerstoelenbeleid. Jaarlijks wordt gerapporteerd over de ontwikkelingen.
Het Voedingscentrum richt zich met de bijzondere leerstoelen met name op actuele aandachtsvelden. Zo is recent een openbare oproep geplaatst voor kandidaten voor een in te stellen bijzondere leerstoel "Eetgedrag". Dit in het kader van de preventie van overgewicht.
Sponsoren Leerstoelenfonds 2002/2003
* AVEBE Research & Development
* H.J.Heinz B.V.
* LU General Biscuits
* Nederlandse Zuivel Organisatie
* Productschap Tuinbouw
* Productschap Vis
* Productschap Zaden, Granen en Peulvruchten
* Roche Vitamins
* Romi Smilfood BV
* Sara Lee/Douwe Egberts Research
* Smiths Food Group BV
* Stichting ISG
* Unilever Bestfoods Nederland
* Voorlichtingsbureau Vlees
* Wetenschappelijke Stichting NVPG
Het Voedingscentrum heeft de bovenstaande tekst van haar website verwijderd.
http://www.aspartaam.nl/voedingscentrum ... oelen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
zo hey...dat was/is een zeer vermakelijk topic...onder het lezen heerlijke pasta gehad...met ballen ...en ook een voor Nina...gebakken half om half gehakt...met een beetje tomatensaus..helemaal zelf gekookt
Nu ben ik dus heel goed bezig...ware het niet dat ze net een kippenpoot en een half pakje smuldier gehad heeft :N: ...
Maar puplief heeft brokjes gehad
...maar dan wel met runner kvv vlees erdoor :N: ....
kijk ik probeer het echt wel hoor...maar het lukt niet
Als mijn wijlen ambull nou gewoon gezond was gebleven op brokken..was ik misschien nooit erachter gekomen hoe geweldig hij het had gedaan op kvv/barf....meer na een hoop allergietesten en nog veel meer soorten brokken...kwam de verlossing rauw vlees....een hond die een strippenkaart had bij de DA ging na de eerste 3 brokken jaren nog eens per jaar na de dierenarts voor zijn inenting..(ja en voor hechtingen enzo door ongevallen).
ik ben geen die hard barfer ook geen die hard kvv"er ...maar zeker geen die hard brokfan...als ik vergeet vlees uit de vriezer te halen eten ze brokken...anders vlees en als ik tijd heb een barfhapje...ik heb gezonde honden die heel actief zijn prima conditie hebben.Maar iemand die zijn hond op vegetarische brokken zet
nee sorry daar kom ik met mijn verstand echt niet bij 
Nu ben ik dus heel goed bezig...ware het niet dat ze net een kippenpoot en een half pakje smuldier gehad heeft :N: ...
Maar puplief heeft brokjes gehad
kijk ik probeer het echt wel hoor...maar het lukt niet
Als mijn wijlen ambull nou gewoon gezond was gebleven op brokken..was ik misschien nooit erachter gekomen hoe geweldig hij het had gedaan op kvv/barf....meer na een hoop allergietesten en nog veel meer soorten brokken...kwam de verlossing rauw vlees....een hond die een strippenkaart had bij de DA ging na de eerste 3 brokken jaren nog eens per jaar na de dierenarts voor zijn inenting..(ja en voor hechtingen enzo door ongevallen).
ik ben geen die hard barfer ook geen die hard kvv"er ...maar zeker geen die hard brokfan...als ik vergeet vlees uit de vriezer te halen eten ze brokken...anders vlees en als ik tijd heb een barfhapje...ik heb gezonde honden die heel actief zijn prima conditie hebben.Maar iemand die zijn hond op vegetarische brokken zet

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
- Liesbeth
- Zeer actief
yuri36 schreef:Je kletst wat uit je nek met je complottheorieën, meisje:dagmar88 schreef:dat is dus het gesprek destijds met die mevrouw, 'eerlijke voorlichting' is gewoon ordinair schuiven om je product te verkopen
![]()
Jochie, overdrijf niet zo met je verwijzing naar complottheorieën.
Het voedingscentrum geeft nog steeds aan dat zuivel zo gezond is en een belangrijke calciumbron is. En dat is gewoon onzin.
En ik vraag me dus ook af waarom ze dat nog steeds beweren. Ik ga er dan ook van uit dat hier de melklobby achter zit (zuivelindustrie en ministerie's).
Huidige sponsoren van het fonds:
Sponsors Leerstoelenfonds
• Ahold
• H.J. Heinz B.V.
• Kellogs Benelux
• LU General Biscuits
• Sara Lee/Douwe Egberts Research
• Smiths Food Group BV
• Unilever Health Institute
• Productschap Akkerbouw
• Productschap Tuinbouw
• Productschap Margarine, Vetten en Oliën
- yuri36
- Zeer actief
Ik ben ook niet zo voor melk, heb er als kind vanwege allergieën de grootste problemen mee gehad, haha, maar toch moet je me eens uitleggen waarom het onzin is dat zuivel een belangrijke calciumbron is?!
Liesbeth schreef:
Het voedingscentrum geeft nog steeds aan dat zuivel zo gezond is en een belangrijke calciumbron is. En dat is gewoon onzin.
En ik vraag me dus ook af waarom ze dat nog steeds beweren. Ik ga er dan ook van uit dat hier de melklobby achter zit (zuivelindustrie en ministerie's).
• Ahold
• H.J. Heinz B.V.
• Kellogs Benelux
• LU General Biscuits
• Smiths Food Group BV
• Productschap Akkerbouw
• Productschap Tuinbouw
- Liesbeth
- Zeer actief
Calcium uit zuivel wordt lang niet zo goed opgenomen door het menselijk lichaam als voorgesteld. Calcium uit (groene) groenten worden beter opgenomen dan uit zuivel.yuri36 schreef:Ik ben ook niet zo voor melk, heb er als kind vanwege allergieën de grootste problemen mee gehad, haha, maar toch moet je me eens uitleggen waarom het onzin is dat zuivel een belangrijke calciumbron is?!
Liesbeth schreef:
• Ahold
• H.J. Heinz B.V.
• Kellogs Benelux
• LU General Biscuits
• Smiths Food Group BV
• Productschap Akkerbouw
• Productschap Tuinbouw
Ik ben niet tegen melk/zuivel, maar zo gezond als het voedingscentrum het doet voorkomen is het (volgens mij) niet.
- yuri36
- Zeer actief
Sorry, maar wat betreft de opname van calcium uit melk, dat is weer zo'n broodje-aap evrhaal volgens mij, zie:Liesbeth schreef:Calcium uit zuivel wordt lang niet zo goed opgenomen door het menselijk lichaam als voorgesteld. Calcium uit (groene) groenten worden beter opgenomen dan uit zuivel.yuri36 schreef:Ik ben ook niet zo voor melk, heb er als kind vanwege allergieën de grootste problemen mee gehad, haha, maar toch moet je me eens uitleggen waarom het onzin is dat zuivel een belangrijke calciumbron is?!
Liesbeth schreef:
• Ahold
• H.J. Heinz B.V.
• Kellogs Benelux
• LU General Biscuits
• Smiths Food Group BV
• Productschap Akkerbouw
• Productschap Tuinbouw
Ik ben niet tegen melk/zuivel, maar zo gezond als het voedingscentrum het doet voorkomen is het (volgens mij) niet.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17160208" onclick="window.open(this.href);return false;
Abstract
Dietary calcium (Ca) is fundamental to the bone's health. Both the purport and the element bioavailability in the food need to be considered. The purpose of this work was to summarize the factors involved in Ca absorption and point out the sources with higher bioavailability. Ca is mostly absorbed in the jejunum and low pH seems to favor its absorption, which is higher during growth, gestation/lactation and Ca and phosphorus (P) deficiency, and lower with aging. The richest and best-absorbed Ca source is cow's milk and its derivatives. Other foods show high Ca concentrations but variable bioavailability: foods rich in phytates and oxalates show a smaller absorption and carbohydrate-rich foods show higher absorption. Since Ca bioavailability in other animal's milk, soymilk and some vegetables is closer to that in cow's milk, adequate amounts of these foods could be used as an alternative.
Melk lijkt me ook niet zo gezond als vroeger gepromoot werd "Melk de witte motor"...
Maar om te beweren dat de calcium-uptake uit melk niet goed zou zijn, dat lijkt me te ver gaan.
En een matige melk-intake lijkt me ook niet slecht, je moet het alleen niet overdrijven.
- Liesbeth
- Zeer actief
Yuri, ik word zo ontzettend moe van jou, echt waar. Die constante verwijzingen naar amerikaanse sites
. Dit is een Nederlands forum en we hebben hier te maken met nederlands DA'en en nederlandse wetgeving. Voerfabrikanten, medicijnverstrekkers etc die zich hebben te houden aan de nederlandse wetgeving.
- yuri36
- Zeer actief
Uh? Nederlandse DA's? Het ging toch over het voedingscentrum en de opname van calcium uit melk?
Wat is jouw probleem met Amerikaanse sites? trouwens, pubmed is niet zomaar een Amerikaanse site, het is 1 van de grootste vindplaatsen op internet van wetenschappelijk onderzoek.
Wat is jouw probleem met Amerikaanse sites? trouwens, pubmed is niet zomaar een Amerikaanse site, het is 1 van de grootste vindplaatsen op internet van wetenschappelijk onderzoek.
Liesbeth schreef:Yuri, ik word zo ontzettend moe van jou, echt waar. Die constante verwijzingen naar amerikaanse sites. Dit is een Nederlands forum en we hebben hier te maken met nederlands DA'en en nederlandse wetgeving. Voerfabrikanten, medicijnverstrekkers etc die zich hebben te houden aan de nederlandse wetgeving.
- Liesbeth
- Zeer actief
Ik heb geen probleem met amerikaanse sites (ben jaren lid geweest op diverse amerikaanse forums), ik heb moeite met jouw constante verwijzingen er naar.yuri36 schreef:Uh? Nederlandse DA's? Het ging toch over het voedingscentrum en de opname van calcium uit melk?
Liesbeth schreef:Yuri, ik word zo ontzettend moe van jou, echt waar. Die constante verwijzingen naar amerikaanse sites. Dit is een Nederlands forum en we hebben hier te maken met nederlands DA'en en nederlandse wetgeving. Voerfabrikanten, medicijnverstrekkers etc die zich hebben te houden aan de nederlandse wetgeving.
Als je mensen in Nederland iets wil vertellen is het wel handig om dat te doen met verwijzijngen naar informatie op nederlandse sites. Amerika is Nederland niet en omgekeerd. Al gaat het maar om de wetgeving omtrend medicatie.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Dat dit topic nog steeds loopt 
- Liesbeth
- Zeer actief
Up and running, op mijn bureaustoelMariskaB schreef:Dat dit topic nog steeds loopt
- yuri36
- Zeer actief
Is dit nu niet een beetje uit zijn verband getrokken Liesbeth? Het ging toch om de melk?Liesbeth schreef:Ik heb geen probleem met amerikaanse sites (ben jaren lid geweest op diverse amerikaanse forums), ik heb moeite met jouw constante verwijzingen er naar.yuri36 schreef:Uh? Nederlandse DA's? Het ging toch over het voedingscentrum en de opname van calcium uit melk?
Als je mensen in Nederland iets wil vertellen is het wel handig om dat te doen met verwijzijngen naar informatie op nederlandse sites. Amerika is Nederland niet en omgekeerd. Al gaat het maar om de wetgeving omtrend medicatie.
Het probleem met barfen en kvv is dat de informatie die IK wil laten zien, vaak niet op Nederlandse sites staat.... en ik verdenk jou ervan dat je dat weet.....
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Bla bla bla bla ik vind het oeverloos gezever worden dit topic, dus dat wou ik even kwijt....
zever ik ook even mee
t gaat van pedigree.... naar kvv.... naar carnivoor/omnivoor... naar kvv... naar calcium?????
waaaaaaar gaaaaaat dit nog over???
zever ik ook even mee
t gaat van pedigree.... naar kvv.... naar carnivoor/omnivoor... naar kvv... naar calcium?????
- Liesbeth
- Zeer actief
Die melk zal me in wezen worst wezen. Het kan meestal niet veel kwaad, maar het voegt ook weinig toe.yuri36 schreef:Is dit nu niet een beetje uit zijn verband getrokken Liesbeth? Het ging toch om de melk?Liesbeth schreef:
Ik heb geen probleem met amerikaanse sites (ben jaren lid geweest op diverse amerikaanse forums), ik heb moeite met jouw constante verwijzingen er naar.
Het probleem met barfen en kvv is dat de informatie die IK wil laten zien, vaak niet op Nederlandse sites staat.... en ik verdenk jou ervan dat je dat weet.....
Ik weet niet waar je me van verdenkt, serieus ik heb geen enkel idee
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Over Yuri die zijn gelijk wil halenMariskaB schreef:Bla bla bla bla ik vind het oeverloos gezever worden dit topic, dus dat wou ik even kwijt....
zever ik ook even mee![]()

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- yuri36
- Zeer actief
Mis, Jacan, iemand die gelijk heeft hoeft het niet te gaan halenJacan schreef:Over Yuri die zijn gelijk wil halenMariskaB schreef:Bla bla bla bla ik vind het oeverloos gezever worden dit topic, dus dat wou ik even kwijt....
zever ik ook even mee![]()